عکس از باران کوثری با موهای رنگی منتشر شد.

عکس جنجالی باران کوثری با موهای رنگی + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، عکسی از  باران کوثری با موهای ژولیده اما رنگی رنگی منتشر شده است. باران کوثری در این اواخر چالش و حواشی زیادی را داشته است. باران کوثری با فیلم اه رمضان به نام صاحب دلان به شهرت رسید. باران کوثری فرزند جهانگیر کوثری(تهیه کننده، فوتبالیست سابق، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار) و رخشان بنی اعتماد از تهیه کنندگان و کارگردانان مطرح کشورمان می باشد و یک برادر بزرگتر به نام تندیس دارد.باران کوثری از بازیگران مجرد کشورمان می باشد که تاکنون ازدواج نکرده است.

عکس جنجالی باران کوثری با موهای رنگی + عکس

باران کوثری با مادرش درخشید 

باران کوثری به واسطه شغل مادرش، با دنیای هنر و بازیگری آشنا شده و از 6 سالی وارد این عرصه شد. او با نقش سارا در فیلم سینمایی بهترین بابای دنیا ساخته داریوش فرهنگ در سال 1370، فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان بازیگر کودک و نوجوان در بسیاری از فیلم های مادرش مقابل دوربین رفت.

باران کوثری با فیلم خوابگاه دختران ساخته محمدحسین لطیفی در سال 1383 به شهرت رسید، دو سال بعد با سریال صاحبدلان در تلویزیون بار دیگر با این کارگردان همکاری کرد و با نقش آفرینی زیبای خود همه را به تحسین واداشت. این بانوی هنرمند در همان سال برای نقش آفرینی در فیلم های خون بازی و روز سوم، اولین سیمرغ  بلورین کارنامه هنری خود را دریافت کرد.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید