یحیی گلمحمدی سرمربی پرسپولیس بالاخره برای جذب مهاجم مدنظر خود به جمع‌بندی رسید و نام بازیکن مدنظر خود را به رضا درویش مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد.

پیشنهاد سنگین میلیاردی پرسپولیس برای این مهاجم مشهور اروپایی

به گزارش سلام نو به نقل از “ورزش سه”، بعد از جدایی سه مهاجم پرسپولیس اکنون این تیم برای حضوری قدرتمند در فصل جدید و خصوصا لیگ قهرمانان آسیا، به دنبال مهاجم خارجی است.

یحیی گل‌محمدی در این زمینه با پشت سر گذاشتن هفته اول لیگ مدعی شده بود که رزومه بیش از ۳۰ بازیکن خارجی در پست مهاجم را مورد بررسی قرار داده و هنوز به جمع بندی در این خصوص دست نیافته و نمی‌خواهد برای این انتقال ریسک کرده تا مهاجمی بی کیفیت را به تهران آورده و ضمن صرف هزینه، از نظر کیفی و گلزنی نیز راهگشای آنها نباشد.

اکنون اما خبر می‌رسد که سرمربی پرسپولیس روز گذشته نام مهاجم مدنظرش برای حضور در این تیم را به باشگاه اعلام کرده است. مهاجم مدنظر سرمربی پرسپولیس که از حیث کارنامه چهره‌ای قابل توجه و کارگشا به نظر می‌رسد، با رقمی حدود یک میلیون دلاری برای حضور در این تیم مواجه شده است و هنوز پاسخی به این درخواست نداده است.

این مهاجم گلزن که در یکی از لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا سابقه بازی دارد و در تیم صاحبنامی نیز حضور داشته، از حیث آمار گلزنی نیز مهره‌ای ویژه و قابل اعتنا به نظر می‌رسد و باید دید برابر پیشنهاد پرسپولیس چه واکنشی خواهد داشت.

پرسپولیس فصل گذشته موفق شده بود یورگن لوکادیا مهاجم صاحبنام هلندی را به خدمت گرفته بود که پیش از پایان نیم فصل به واسطه مشکل شخصی از جمع سرخپوشان جدا شده بود تا در آستانه ساعاتی مانده به دربی این تیم و یحیی گل‌محمدی را با شوک بزرگی مواجه کند. سرخ‌ها در فصل گذشته شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا را نیز به خدمت گرفته بود که نتوانستند در خط حمله نمایش موفقی از خود به جا بگذارند و در ادامه برای فصل جدید دعوت به همکاری نشده بودند.

باید دید مهاجم مدنظر یحیی گل‌محمدی چه شرایطی را در مسیر مذاکره با سرخ‌ها دنبال خواهد کرد و آیا طرفین به نتیجه لازم برای توافق و امضای قرارداد خواهند رسید یا خیر.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید