شهاب حسینی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون خاطره ای جالب از ماشین لاکچری گلزار روایت می کند.

خاطره خنده دار شهاب حسینی از خودرو لاکچری رضا گلزار + فیلم
به گزارش سلام نو، شهاب حسینی در قسمت دهم برنامه همرفیق که میزبان علی انصاریان و رضا صادقی بود، خاطره‌ای از سال ۸۱ درباره ماجرای رنو ۵ قراضه خودش و BMW سری هفت گران‌قیمت گلزار را در فیلم «زهر عسل» را روایت می کند. این فیلم تنها فیلمی که او با «محمدرضا گلزار» هم‌بازی بود. .

شهاب حسینی متولد بهمن ماه ۱۳۵۲ است. شهاب حسینی  برای بازی در شمعی در باد و رستگاری در هشت و بیست دقیقه نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. شهاب حسینی با بازی در فیلم رخساره ساختهٔ امیر قویدل وارد سینما شد. شهاب حسینی فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» را تهیه کنندگی کرده که در سینما مگامال تهران اکران عمومی شد.

ازدواج شهاب حسینی 


 شهاب حسینی مدت‌ها لقب سوپر استار سینمای ایران را داشت. اصالت آقای حسینی به شهر تنکابن برمی‌گردد. شهاب حسینی سال‌ها قبل با خانم پریچهر قنبری ازدواج کرده بود و دو فرزند پسر داشتند که این ازدواج منجر به طلاق شد.

بیوگرافی محمدرضا گلزار 

محمدرضا گلزار بازیگر پرحاشیه ایرانی است. محمدرضا گلزار چند سال گذشته در تلویزیون اجرای یک مسابقه را برعهده داشت که این مسابقه بسیار پر طرفدار بوده است. محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری خوانندگی می کند . کنسرت هم برگزار می کند. محمدرضا گلزار به تازگی ازدواج کرده است که ، مراسم عروسی این هنرمند بسیار پر حاشیه بوده است. محمدرضا گلزار درکنار خوانندگی ،نوازندگی هم می کند.

ازدواج محمدرضا گلزار

 
انتشار خبر ازدواج محمدرضا گلزار حواشی زیادی را در پی داشته که از قضا این خبر قربانی نیز گرفته است. در فضای مجازی عکس‌هایی از وضعیت طرفداران او بعد از شنیدن خبر ازدواج این بازیگر منتشر شده که تعجب‌برانگیز است. محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است. محمدرضا گلزار متاهل است و ازدواج کرده است. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات هم فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید