شیخ ماهر المعیقلی دچار مشکل جسمانی شد و بلافاصله مدیر کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی جانشین او شد.

از حال رفتن خطیب مسجد الحرام در نماز جمعه + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، شیخ ماهر المعیقلی خطیب و امام جمعه مسجد الحرام در پایان خطبه و شروع نماز دچار مشکل شد و نماز را تمام بخواند، به طوری که شیخ عبدالرحمن السدیس به نیابت از او اقدام جانشین او شد و نماز را به پایان رساند.

یک کلیپ تصویری مستند شده است که شیخ ماهر المعیقلی را نشان می‌دهد که هنگام خواندن سوره فاتحه در نماز جمعه ناگهان توقف می‌کند. در این ویدئو صدای امام جماعت مسجد الحرام به گوش می‌رسد که شروع به خواندن سوره حمد می‌کند، اما ناگهان متوقف می‌شود و نمی‌تواند تلاوت را کامل کند و به نظر می‌رسد که از نظر جسمانی دچار مشکل شده است.

بلافاصله شیخ عبدالرحمن السدیس، مدیر کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی جانشین امام جماعت شد و نماز جمعه را به پایان رساند. این کلیپ سؤالاتی را در مورد وضعیت سلامتی شیخ ماهر المعیقلی در ایجاد کرد.

در بیانیه‌ای که از سوی حرمین شریفین منتشر شده آمده است: در نماز جمعه مسجد الحرام که به امامت جناب شیخ دکتر ماهر بن حمد المعیقلی ایشان در پایان خطبه دچار خستگی و فرسودگی شدند. پس از آن نتوانست نماز را تمام کند.

در ادامه بیانیه آمده است: شیخ عبدالرحمن السدیس بعد از آن نماز را تمام کرد. به همه اطمینان می‌دهیم که جناب شیخ ماهر المعیقلی در سلامتی و تندرستی است.

از جزییات وضعیت سلامتی شیخ ماهر المعیقلی اطلاع خاصی در دست نیست. لازم به ذکر است که وی یکی از برجسته‌ترین قاریان قرآنی است که در سطح جهان شناخته شده است و از محبوبیت زیادی در بین مسلمانان برخوردار است.

خطیب مسجد الحرام در نماز جمعه از حال رفت

پ
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید