۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 55455634

خرید ماشین لباسشویی با مقایسه برندهای مختلف بهتر انجام می‌شود از این رو با ما همراه باشید تا بدانید لباسشویی اسنوا خوبه یا جی پلاس.

لباسشویی اسنوا خوبه یا جی پلاس

سلام نو _ سرویس عمومی: ماشین لباسشویی به عنوان یکی از مهم‌ترین تولیدات جی پلاس و اسنوا توانسته است با امکانات به‌روز خود جایگاه مناسبی را در بازار لوازم خانگی ایران کسب کند. در هر دو برند ماشین لباسشویی با موتور بدون تسمه وجود دارد که ضمن صدا و لرزش کمتر، مصرف برق آن نیز بهینه بوده و راندمان بالاتری دارد.

همچنین امکاناتی برای رفع چروک لباس و برخورداری از برنامه‌های شستشوی متنوع، از قابلیت‌های دیگر ماشین لباسشویی جی پلاس است. برند اسنوا نیز عقب نمانده و همانند برند جی پلاس، قابلیت افزودن لباس در حین شستشو را به محصولات خود اضافه کرده است.

برخورداری جی پلاس و اسنوا از این قابلیت‌های روز دنیا باعث شده است که نگاه منفی مردم نسبت به جنس ایرانی از بین برود. گارانتی معتبر گلدیران نیز کیفیت برند جی پلاس را تضمین می‌کند. حالا برای خرید ماشین لباسشویی جی پلاس باید به دنبال فروشندۀ مناسب باشید تا کالای اصلی را با گارانتی معتبر به فروش برساند.

لباسشویی اسنوا خوبه یا جی پلاس

مقایسه لباسشویی جی پلاس و اسنوا

موتور ماشین لباسشویی جی پلاس توسط کشور چین ساخته می شود. البته کیفیت این محصول در رده اول موتورهای چینی قرار می گیرد. اکثر ماشین لباسشویی‌های جدید جی پلاس دارای دایرکت درایو اینورتر با کیت هوشمند هستند که هم دارای عمر بالاتر و مصرف کمتر نسبت به موتورهای معمولی هستند و هم در هنگام فعال بودن هر یک از برنامه‌های شستشو، دیگ را با الگوریتم‌ها و حرکات خاصی به حرکت در می‌آورند تا انواع مختلف لباس‌ها شسته و پاکیزه شوند.

اسنوا در مورد موتور لباسشویی‌های خود به ویژگی خاصی اشاره نکرده و تنها روی دایرکت درایور بودن لباسشویی‌های جدید این برند مانور داده است.

چینی بودن موتو ماشین لباسشویی جی پلاس نمی‌تواند به معنای بی کیفیت بودن این محصول باشد. چرا که در کشور چین محصولات با سه رده و درجه تولید می شوند. به همین دلیل چینی بودن موتور این محصول دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست.

محصولات هر دو برند از فناوری‌های شستشوی روز جهان برخوردار هستند. یکی از این فناوری‌های مهم و کاربردی قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو است که لباسشویی‌های هر دو برند از آن برخوردار هستند.

لباسشویی اسنوا خوبه یا جی پلاس

با بهره‌مندی از این قابلیت می‌توانید هنگام شستشوی لباس‌ها، فرآیند شستشو را متوقف کنید و لباس‌هایی را که قبلاً فراموش کرده‌اید، به‌ راحتی با باز کردن دریچه کوچکی که روی درب اصلی لباسشویی وجود دارد، اضافه کنید.

یکی دیگر از فناوری‌های مشترک بین لباسشویی‌های هر دو برند فناوری شبیه‌ساز شستشوی دستی است که سر برای شستن لباس‌های پشمی و برخی از لباس‌های حساس مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این حالت به دلیل اینکه لباس‌ها با حرکات ملایم شسته می‌شوند، از گشاد شدن، فرسوده شدن و آسیب‌های جدی به بافت لباس جلوگیری می‌شود.

در واقع کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس و اسنوا به نحوی است که با شستشوی مداوم البسه، به بافت آنها آسیبی وارد نمی شود.

مقایسه حالت‌های شست‌وشو در ماشین لباسشویی جی پلاس و اسنوا

حالت شست‌وشوی دستی

شستشوی دستی یک نکته مهم در کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس لباسشویی‌های هر دو برند از فناوری شستشوی سریع نیز برخوردار هستند که با فعال کردن آن می‌توانید زمانی که عجله دارید لباس‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان که معمولاً ۱۵ تا ۳۰ دقیقه است، بشویید.

لباسشویی اسنوا خوبه یا جی پلاس

حالت شست‌وشوی اقتصادی (Eco)

یک نکته مهم در بررسی کیفیت ماشین لباسشویی جی پلاس و اسنوا وجود حالت شست‌وشوی اقتصادی (Eco) یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک این محصولات دو برند است. در صورت فعال بودن این حالت ماشین لباسشویی علاوه بر کاهش مدت‌زمان شستشو، مصرف آب و برق را نیز کاهش می‌دهد. البته این حالت تنها برای شستشوی برخی از لباس‌ها مانند لباس‌های کتانی قابل‌استفاده است.

حالت مخصوص شست‌وشوی لباس‌های کودکان

در صورت فعال شدن این حالت لباس‌های کودکان که اغلب بافت لطیف و حساسی دارند، با ملایمت شسته می‌شوند و تا حدودی هم ضدعفونی می‌شوند (در ماشین لباسشویی‌های جی پلاس). با توجه به اینکه لباس‌های کودکان معمولاً قیمت بالایی دارند، استفاده از این حالت برای شستشوی لباس کودکان می‌تواند کمک زیادی به جلوگیری از آسیب دیدن آن‌ها کند. در صورت فعال بودن این حالت در ماشین لباسشویی‌های جی پلاس لکه‌های لباس کودکان نیز از بین می‌رود.

با استفاده از این حالت می‌توانید زمان آغاز شستشوی لباس‌ها را به تأخیر بیاندازید. این ویژگی برای افرادی که نمی‌خواهند زمانی که در خانه هستند، صدای ماشین لباسشویی آن‌ها را آزار دهد یا می‌خواهند زمان شستشوی لباس‌های خود را به زمانی غیر از زمان پیک مصرف برق موکول کنند (مخصوصاً در فصل تابستان)، ویژگی بسیار مناسبی است.

لباسشویی اسنوا خوبه یا جی پلاس

قابلیت Pre Wash

برخی از ماشین‌های لباسشویی هر دو برند دارای قابلیت Pre Wash برخوردار هستند که یک برنامه شستشوی مکمل است و در ابتدای برنامه شستشوی اصلی انجام می‌شود. درصورتی‌که این قابلیت را فعال کنید، لکه‌ها و بوی نامطبوع لباس‌ها در حین شستشو کاملاً از بین می‌رود و آن‌ها کاملاً ضدعفونی می‌شوند.

برخورداری از قابلیت ضد چروک

درصورتی‌که پس از اتمام شستشو، لباس‌ها مدت زیادی در ماشین لباسشویی بدون حرکت باقی بمانند، چروک و اتو کردن آن‌ها دشوار می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید