۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 55455630

خرید تلویزیون برای بسیاری اهمیت دارد از این رو با ما همراه باشید تا بدانید تلویزیون جی پلاس بهتره یا هایسنس.

تلویزیون جی پلاس بهتره یا هایسنس

سلام نو _ سرویس عمومی: تلویزیون ها یکی از مهم ترین اساس هر خانه قرار گرفته اند که انتخاب یک تلویزیون مناسب و با کیفیت بالا در میان بسیاری از برند ها کار مشکلی است . امروزه برند های چینی و ایرانی زیادی در بازار تلویزیون فعالیت می کنند و هر کدام در چندین زمینه سخت افزاری تلویزیون مهارت بالایی دارند . تلویزیون های دو برند هایسنس و جی پلاس امروزه جزو پرفروش ترین تلویزیون های بازار ایران قرار گرفته اند . از آنجایی که اکثر افراد به دنبال یک تلویزیون مطمئن هستند تا بتوانند ساعت ها خودشان را سرگرم کنند ، تلویزیون های هایسنس و جی پلاس که با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می شوند می توانند نیاز اف۶راد را برطرف سازند.

معرفی دو برند جی پلاس و هایسنس

ال جی LG

ال جی یک برند نامی و مشهور است و نه تنها تلویزیون بلکه تمام محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. ال جی یک شرکت فراملیتی است یعنی در اصل کره ای بوده ولی محصولات آن در سایر کشور حتی کشور های آفریقایی مانند مصر مونتاژ می شود.

تلویزیون جی پلاس بهتره یا هایسنس

در اینجا ما هدفمان تلویزیون های ال جی است. ال جی در زمینه تلویزیون بودن شک نسبت به هر برند و یا شرکت دیگری فوق العاده عمل کرده است، از پردازنده گرفته تا صفحه نمایش و امکانات جانبی ال جی بالادست ندارد. ال جی در آخرین مدل های خود از پردازنده هوشمند، سیستم صوتی قدرتمند همراه با ساب ووفر، صفحه نمایش با فناوری های اولد و نانوسل و .. قرار داده است بنابراین شرکتی و یا برندی که قصد رقابت با ال جی را داشته باشد باید در سطح بسیار بالایی از کیفیت ساخت و عملکرد باشد. تلویزیون های ال جی معمولا قیمت بالایی را دارند از یک طرف قیمت توسط سیاست های اعمل شده تعیین و تثبیت می شود و از طرف دیگر با توجه به امکانات و فناوری های موجود قیمت تلویزیون ها تعیین می شود، بنابراین یک تلویزیون ال جی که معمولا قیمت بالاتری نسبت به رده پایینی دارد قطعا امکانات و قابلیت های آن بیشتر است.

هایسنس Hisence

هایسنس یک شرکت چینی است و تلویزیون تولید می کند البته شاید در صنف های دیگر هم فعالیت داشته باشد اما ما در اینجا بیشتر روی تلویزیون های هایسنس به بررسی می پردازیم.

تلویزیون جی پلاس بهتره یا هایسنس

تولید کردن تلویزیون بیشتر به پنل تلویزیون معطوف می شود به این معنی که بعد از تولید پنل می توان امکانات و ویژگی هایی را در تلویزیون جای داد تا کیفیت تصویر به خوبی ارائه شود. در نوشته های قبلی اشاره کردیم که سونی پنل های خود را از ال جی و سامسونگ خریداری می کند تا گستردگی و تونع مدل های خود را برحسب کارایی افزایش دهد.

هایسنس نیز همانند سونی از صفحه نمایش دیگر شرکت ها استفاده می کند با این تفاوت که هایسنس از پنل VA سامسونگ استفاده می کند و برای رقابت با ال جی دور برداشته است، ولی آیا می تواند؟ جواب این سوال یک مقداری دشوار است چرا که نمی توان آینده را پیش بینی کرد.

مقایسه دو تلویزیون جی پلاس و هایسنس

همانطور که می دانید تلویزیون های هایسنس یکی از پر فروش ترین محصولات این برند در کنار لباسشویی، یخچال می باشد. قبل از مقایسه کردن دو تلویزیون هایسنس و جی پلاس بهتر است به سراغ کشور سازنده ی این دو برند برویم و به سوال تلویزیون هایسنس ساخت کجاست پاسخ دهیم. برند هایسنس محصولات خود را در کشور چین تولید و وارد بازار ایران و جهان می کند .

تلویزیون جی پلاس بهتره یا هایسنس

اگر شما به دنبال یک برند ایرانی موفق در زمینه ی تلویزیون یا هر لوازم خانگی دیگر هستید یکی از برند هایی که فروشندگان به شما پیشنهاد می دهند برند جی پلاس می باشد . بسیاری از افراد برند جی پلاس را با ال جی اشتباه می گیرند که باید به شما بگوییم برند جی پلاس یک برند ایرانی است و برند ال جی یک برند کره ای می باشد و هیچ ارتباطی با هم ندارند .

بعد از بررسی کشور سازنده تلویزیون هایسنس و جی پلاس بهتره به سراغ مقایسه این دو برند برویم . چندین رکن در خرید تلویزیون مهم می باشد که از آنها می توانیم به کیفیت تصویر ، کیفیت صدا ، کار با کنترل و تنظیمات به راحت ترین شکل ممکن اشاره کنیم. در ادامه قصد داریم به مهم ترین بخش های هر دو تلویزیون بپردازیم و در انتها به شما بگوییم که آیا تلویزیون هایسنس بهتره یا جی پلاس .

یکی از مهم ترین بخش ها در مقایسه دو تلویزیون دقت داشتن به کیفیت آن می باشد.

تلویزیون جی پلاس بهتره یا هایسنس

در پاسخ دادن به کیفیت تلویزیون جی پلاس بهتره یا هایسنس بهتر است به شما بگوییم هر دو برند در زمینه ی کیفیت تصویر و صدا موفق عمل کرده اند اما در برخی از تلویزیون های هایسنس که در چندین سال پیش تولید شده اند کیفیت صدا و تصویر دارای نویز می باشد به همین دلیل پیشنهاد ما به شما تلویزیون های جی پلاس می باشد .

همه ی افراد با در نظر داشتن به بودجه خود تلویزیون مناسبی را خریداری می کنند . قیمت تلویزیون ها می تواند راهنمای مناسبی در زمینه کیفیت باشد چرا که اگر تلویزیونی کیفیت و قابلیت های بالایی داشته باشد ، قیمت آن ها هم افزایش پیدا می کند . قیمت تلویزیون های هایسنس و جی پلاس در نزدیک به هم می باشند اما به علت اینکه تلویزیون های هایسنس وارداتی هستند قیمت بالا تری نسبت به تلویزیون های جی پلاس که در ایران تولید می شوند دارند .

تلویزیون جی پلاس بهتره یا هایسنس

پس اگر برای شما قیمت تلویزیون مهم می باشد پیشنهاد می دهیم تلویزیون جی پلاس را خریداری کنید . البته دقت داشته باشید قیمت تلویزیون بستگی به سال ساخت تلویزیون و ابعاد تلویزیون دارد که ما دو مدل یکسان از تلویزیون های هایسنس و جی پلاس را با هم بررسی کردیم و نتیجه آن قیمت مناسب تر بودن تلویزیون جی پلاس بود.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید