انتشار تصاویری از ازدواج ایمان پهلوی نوه محمدرضا پهلوی و دختر رضا پهلوی با برد شرمن تاجر ثروتمند آمریکایی به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

ازدواج نوه محمدرضا پهلوی با این تاجر آمریکایی در ماه محرم! | برد شرمن داماد رضا پهلوی کیست؟

به گزارش سلام نو، چندی پیش خبر ازدواج ایمان پهلوی در رسانه ها منتشر شد. پشت صحنه ازدواج برد شرمن با ایمان پهلوی ما پرداخت خواهیم کرد. شب گذشته انتشار عکسی از ربع پهلوی دختر ایمان پهلوی که بر سر سفره عقد با برد شرمن نشسته بود، بازتاب گسترده و فراوانی در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

پشت صحنه ازدواج برد شرمن با ایمان پهلوی

پس از انتشار عکسی از برد شرمن که بر سر سفره عقد با ایمان پهلوی نشسته بود، مطالب زیادی با عناوین مختلف منتشر شد و افکار بسیاری را با خود همراه کرد. ایمان پهلوی فرزند دوم شاهزاده رضا پهلوی و یاسمین به گفته برخی در شب جمعه سیزدهم مرداد ماه در محرم مسلمانان شیعه در یک مراسم خصوصی با برد شرمن نامزد کرد.

ازدواج ایمان پهلوی

عکس چند روز پیش عروسی دختر کوچک رضا پهلوی، ایمان پهلوی با برد شرمن در رسانه ها پخش شد که بازتاب گسترده ای را به همراه داشت. مراسم عروسی نور پهلوی دختر رضا پهلوی پیش از این هم جنجال زیادی به پا کرده بود. برخی رسانه ها می گویند ایمان پهلوی با دوست پسر خواهرش ازدواج کرده اما داستان چیست؟

ایمان پهلوی دختر کوچکتر رضا پلهوی است که در ۳۰ شهریور ۱۳۷۲ در آمریکا به دنیا آمد. او دو مدرک لیسانس در رشته ارتباطات و روانشناسی از دانشگاه میشیگان گرفت و یک مدیر ارشد و همکار بازاریابی شبکه در شرکت امریکن اکسپرس است.

برد شرمن تاجر و سرمایه دار آمریکایی فعال در شبکه تکنولوژی و فناوری است که در سال ۱۳۶۷ در نیویورک متولد شد و در رشته تحصیلی مدیریت بازرگانی درس خواند. او در حال حاضر رئیس شرکت لوچی است که در زمینه اطلاعات و تکنولوژی فعالیت دارد.

ایمان پهلوی و برد شرمن همکلاسی بودند که این موضوع منجر به آشنایی و در نهایت ازدواج آنها شد. وقتی برد شرمن در مورد پدربزرگ ایمان پهلوی تحقیق کرد، از سرنوشت او بسیار متعجب شد.

برد شرمن همسر ایمان پهلوی یکی از تاجران مشهور و ثروتمند آمریکایی است که در مرداد ۱۴۰۲ با دختر رضا پهلوی، ایمان پهلوی ازدواج کرده است! براد شرمن در حال حاضر مالک شرکت لوچی، یک شرکت اطلاعات و فناوری مستقر در لس آنجلس و نیویورک است. ازدواج برد شرمن و ایمان پهلوی جنجال زیادی به پا کرده است و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی این سوال را دارند که برد شرمن کیست و چگونه با ایمان پهلوی آشنا شده و ازدواج کرده است!

کد خبرنگار: ۱۵
۲۹دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید