سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری عاملان سوءقصد به جان وکیل شاهرودی در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

حمله وحشتناک به خانم وکیل در شاهرود! + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار کرد: چهار نفر از عاملان سوءقصد به جان وکیل شاهرودی با تلاش پلیس دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر، شاهد اتفاقاتی در شهرستان شاهرود بودیم که پلیس از همان ابتدا در میدان حضور داشته و موارد را با دقت و سرعت پیگیری کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به ایجاد مزاحمت و سوءقصد به جان یک خانم وکیل در شهر شاهرود گفت: این سوءقصد توسط چهار نفر و با ۲ دستگاه موتورسیکلت انجام شد و مأموران پلیس از همان لحظات ابتدایی وارد عمل شدند.

موقوفه‌ای ادامه داد: هر چهار نفر از عوامل سوءقصد به جان این وکیل شاهرودی به‌سرعت شناسایی و دستگیر شدند و هم‌اکنون در بازداشت پلیس هستند.

وی بیان کرد: پلیس هیچ مشکلی در کشف جرائمی که در نقاط مختلف استان سمنان رخ می‌دهد، ندارد و به‌سرعت و با حداکثر نیرو برای پیگیری پرونده‌ها وارد عمل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: هر چهار نفر از عوامل سوءقصد به این وکیل خانم در شاهرود در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند؛ در حالی که در نقاط مختلف استان سمنان حضور داشتند و این نشان می‌دهد که پلیس با اقتدار و قدرت در میدان پیگیری حقوق مردم حضور دارد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه پلیس وظیفه دارد تا جرائمی را که در نقاط مختلف کشور رخ می‌دهد، کشف کند، گفت: تمام جرائمی که در استان سمنان رخ می‌دهد، به‌سرعت و با پیگیری مأموران انتظامی کشف می‌شود و پلیس در میدان با قدرت حاضر است.

وی همچنین با اشاره به رصد فضای مجازی توسط پلیس فتا استان سمنان، به افرادی که با عنوان مطالبه‌گری، فضای روحی و روانی مردم استان سمنان را بر هم می‌زنند، تذکر جدی داد.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: برخی افرادی که هیچ مجوزی در حوزه رسانه ندارند، این روزها علیه آرامش روانی مردم در فضای مجازی فعالیت می‌کنند و چند کلیپ منتشرشده در روزهای اخیر در شاهرود نیز مبین این مطلب است.

موقوفه‌ای بیان کرد: پلیس وظیفه دارد تا جرائمی را که در استان سمنان رخ می‌دهد، کشف کند و اگر کسی یا رسانه‌ای، فیلمی در اختیار دارد که در آن جرمی رخ داده است، باید آن را تحویل پلیس دهد تا با سرعت با عاملان آن برخورد شود و نباید آرامش روانی جامعه را بر هم زد.

وی گفت: پلیس فتای استان سمنان در حال رصد موارد مختلف در حوزه فضای مجازی استان سمنان است و با برهم‌زنندگان امنیت روانی مردم برخورد می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید