دبیر کل جامعه اسلامی مدیران گفت: ایران و کشورهای اسلامی به صورت متحد و یکپارچه در خصوص اهانت به قرآن کوتاه نیایند و تا حصول نتیجه با تکیه بر موازین حقوق بین‌الملل پیگیری کنند.

ناظمی اردکانی: کشورهای اسلامی نباید در خصوص هتک حرمت به قرآن کوتاه  بیایند / با هلند و دانمارک باید برخورد حقوقی صورت گیرد

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، محمد ناظمی اردکانی دبیر کل جامعه اسلامی مدیران ، در خصوص بازداشت بزرگترین شبکه تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی گفت: بیانیه‌ اخیر وزارت اطلاعات مبنی بر بازداشت شبکه‌ای تروریستی که با خود مقدار متنابهی سلاح و تجهیزات نظامی از جمله ۴۳ بمب با قدرت تخریب بالا، حمل و قصد عملیات تروریستی در تجمعات عزاداری و مرقد شهید سپهبد سلیمانی را داشتند، بود.

وی با بیان اینکه این شبکه توسط رژیم صهیونیستی پشتیبانی شده و از طرفی کانون اصلی فعالیت آنها در کشورهای هلند و دانمارک بوده است، تاکید کرد: این دو نکته بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که همه قرائن نشان می دهد، اهانت به ساحت مقدس اسلام عزیز که اخیرا برای بار دوم در سوئد با مجوز دولت این کشور صورت گرفت، آن فرد هتاک، اقامتش در سوئد با حمایت رژیم صهیونیستی بوده و بدیهی است که اقدامش ، طرح‌ریزی شده توسط این رژیم کودک کش باشد.

این فعال سیاسی یادآور شد: در چهار دهه گذشته، اصلی‌ترین راهبرد رژیم اشغالگر قدس این بوده است که ایران با کشورهای مختلف جهان از غرب تا شرق در نزاع و رویارویی قرار گیرد و نگذارد بین کشورهای اسلامی و ایران همگرایی به وجود آید که در این زمینه از هر فرصتی و هر لابی استفاده نموده است.

ناظمی اردکانی افزود: از طرفی دیگر رژیم صهیونیستی با ایجاد این خلاء تلاش کرده تا زمینه عادی‌سازی روابط خود را با کشورهای عرب و اسلامی فراهم نماید و تا حدودی هم  موفق عمل کرده است، این رژیم آنقدر در عرصه دیپلماسی پیچیده و تو در تو عمل می‌کند که می‌توان پیش بینی نمود حتی حضور سران کشورهای حوزه خلیج فارس در چین، مسکو و طرح جزایر سه گانه، سناریویی از پیش طراحی شده توسط رژیم صهیونیستی بوده تا از این طریق روابط تعیین کننده بین ایران، چین و روسیه را که برای غرب و رژیم اشغالگر ناخوشایند آمده است، تیره سازد.

وی همچنین عنوان کرد: قریب به اتفاق کشورهای اسلامی که اهانت به اسلام و ساحت مقدس قرآن کریم را تحمل نکردند و سفرای سوئد را فراخواندند، کاملاً به جا و لازم بود و شدیدتر از آن هم مورد انتظار است؛ ولیکن هیچکدام از  این کشورها توجهشان به سناریوی رژیم جنایت پیشه صهیونیستی نرفت که در صدد برافروختن آتش فتنه‌ای است که یک کشور و دولت اروپایی را ابزار و پایگاه خود ساخته است.

دبیر کل جامعه اسلامی مدیران بیان کرد: این رژیم که این روزها از داخل دچار فروپاشی و بر لبه پرتگاه قرار گرفته است، برای نجات خود ، به هر سناریویی دست  می‌زند، حتی اگرسناریوهایش   منجر به تکرار جنگ‌های صلیبی شود، از آن اِبائی ندارد؛ چرا که  این حرکت‌های سخیف را عامل بقای خود می داند.

ناظمی اردکانی تصریح کرد: بنابراین ایجاب می‌کند که وزارت امور خارجه ایران با جمع آوری مدارک و مستندات به ویژه در خصوص شبکه تروریستی که به دام افتاده است، در وهله اول، علیه رژیم اشغالگر قدس و پس از آن علیه کشورهای اروپائی علی الخصوص کشورهای سوئد، دانمارک وهلند که بازیچه این رژیم قرار گرفته‌ و باعث به خطر افتادن امنیت جهانی و  آسیب به حقوق بشریت شده‌اند، به سازمان ملل متحد، شورای امنیت، دادگاه‌های کیفری بین‌المل اسلامی شکایت برده و مدارک و مستندات مربوطه را ارائه نماید.

دبیر کل جامعه اسلامی مدیران در پایان خاطر نشان کرد: ایران و کشورهای اسلامی به ویژه کنفرانس سران اسلامی به صورت متحد و یکپارچه در این خصوص کوتاه نیایند و تا حصول نتیجه با تکیه بر موازین حقوق بین‌الملل پیگیری کنند.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید