ازدواج محمدرضا پهلوی سرانجام خوبی نداشت و همچنان و دور از چشم همسرش فوزیه هر شب معشوقه جدیدی می‌طلبید.

این دختران موجب طلاق محمدرضا پهلوی از همسر اولش شدند!

به گزارش سلام نو به نقل از جهان نیوز، شواهد فراوانی برای اثبات فساد اخلاقی خاندان پهلوی وجود دارد و چیزی نیست که بتوان آن را انکار کرد.

محمدرضا پهلوی در فساد جنسی بی‌مبالاتی را به اوج رسانده بود و ازدواج هم مانع مفاسد اخلاقی محمدرضا نشد.

دربار او دائم محل رفت و آمد فواحش خارجی و معشوقه‌های داخلی بود. او از دوران جوانی تا اندکی پیش از مرگ دست از زن‌بارگی برنداشت.

هم فوزیه هم معشوقه!

خبرگزاری فارس در بخشی از گزارشی که در تاریخ دوازدهم بهمن ۱۴۰۰ با عنوان «درخواست شرم‌آور محمدرضاشاه از موسسات فساد/ شاهی که صبح عاشق می‌شد و شب فارغ!» منتشر کرد، نوشته بود:

رضا شاه پسرش را خوب می‌شناخت و هوسرانی او را دیده بود به همین خاطر دغدغه‌ رضاشاه در سال‌های پایانی حکومتش، گزینش همسر برای پسرش بود. او برای حل این مسئله، افراد بسیاری را مورد مطالعه قرار داد. در این بین، احمد راد، وزیر مختار ایران در قاهره که از معتمدان رضاشاه بود، به وی پیشنهاد کرد با خاندان سلطنتی ملک فاروق در مصر وصلت کند. او گزارشی از خواهران ملک فاروق، پادشاه مصر را به انضمام تصویری از فوزیه برای رضاشاه فرستاد که مورد پسند وی واقع شد.

اما این ازدواج سرانجام خوبی نداشت و همچنان محمدرضا پنهانی و دور از چشم فوزیه هر شب معشوقه جدیدی می‌طلبید. وقتی زمزمه های خیانت شاه به گوش فوزیه رسید و مشت محمدرضا در مقابل فوزیه باز شد. او تصمیم به ترک ایران و طلاق گرفت.

شاه در آن زمان با دختری به نام دیوسالار رابطه داشت و شب ها پنهانی با ماشین شخصی به منزل او می‌رفت و ساعاتی بعد برمی‌گشت. حتی برخی از همسایه های دیوسالار هم متوجه این موضوع شده بودند. وقتی موضوع به اطلاع فوزیه رسید او سر قرار همیشگی شاه رفت و محمدرضا را که از خانه دیوسالار بیرون آمد، مشاهده کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید