۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
کد خبر: 55454590

سیمان سفید به صورت فله‌ای و پاکت‌هایی با مقادیر متفاوت عرضه می‌شود از این رو با ما همراه باشید و درباره قیمت هر پاکت سیمان سفید امروز بدانید.

قیمت هر پاکت سیمان سفید امروز

سلام نو _ سرویس عمومی: نام سیمان سفید برای بسیاری از افراد، به خصوص کسانی که در حوزه نمای ساختمان و زیباسازی آن مشغول به کار هستند، نام آشنا است. فرآیند تولید سیمان سفید با انواع دیگر سیمان تفاوت دارد و کمی فرآیندش سخت‌تر است که همین موضوع باعث می‌شود تا قیمت بالاتری نسبت به آن‌ها داشته باشد. اما عمر و دوام بسیار بالایی دارد و می‌تواند جذابیت بسیار زیادی را به ساختمان موردنظر شما ببخشد. همین موضوع باعث می‌شود تا از آن در این زمینه بسیار استفاده شود.

آشنایی با پاکت سیمان سفید

سیمان سفید که در بازار ایران به عنوان پرمصرفترین و مرغوب ترین نوع سیمان سفید است به فروش میرسد. روش تهیه سیمان سفید همانند سیمان پرتلند تیپ ۲ است با این تفاوت که در فرآیند تولید سیمان سفید ساوه عناصر رنگی آن به صفر میرسد.

عناصری مانند اکسید مس، تیتان، کروم و منگنز که در تولید سیمان سفید از آن استفاده نمیشود. همچنین در مرحله آسیاب کلینکر سیمان سفید باید عاری از هرگونه دوده باشد از این رو در فرآیند تولید نمیتوان از سوخت مازوت استفاده کرد.

قیمت هر پاکت سیمان سفید امروز

در تولید سیمان سفید ساوه از اکسید آلومینیوم و گچ استفاده میشود. همچنین از آنجایی که در فرآیند آسیاب کلینکر سیمان سفید از آسیاب سرامیکی استفاده میشود قیمت سیمان سفید ساوه تقریباً ۲ برابر سیمان معمولی است. با توجه به مقاومت بالا و همچنین راحتی کار استفاده از مخلوط سیمان سفید ساوه و پودر سنگ برای نمای ساختمان بسیار پرکاربرد است.

البته باید توجه کرد که با توجه به بالا بودن قیمت سیمان سفید بهتر است زیر کار از ملات ماسه سیمان استفاده شود. در صورتی که مخلوط سیمان سفید ساوه و پودر سنگ به درستی انتخاب نشود رویه کار ترک خواهد خورد. همچنین سطح سیمان سفید به راحتی قابلیت رنگ آمیزی دارد و پرکاربردترین نوع نمای ساختمان در ایران است.

بطور کلی عمده استفاده سیمان سفید ساوه در نمای ساختمان، مخلوط آن با گچ ساختمانی پیش از سفیدکاری و همچنین بند کشی کاشی و سرامیک میباشد. سیمان سفید ساوه یکی از با کیفیت ترین و پر استفاده ترین انواع سیمان ( Cement ) تولیدی در ایران و خاورمیانه است. از سیمان سفید ساوه در تولید و ساخت انواع بتن در شرایطی متوسط حمله سولفات کاربرد دارد.

قیمت هر پاکت سیمان سفید امروز

همچنین از سیمان در مصارف بنایی و کارهای ساختمانی نیز به مصرف میرسد. معمولاً سیمان سفید تیپ ۲ که به سیمان سفید در بازار معروف است معمولاً در کیسه ۲۵ کیلویی و ۴۰ کیلویی و ۵۰ کیلویی و از جنس پلی پروپیلن است.

سیمان سفید ساوه نیز در کیسه ۲۵ کیلویی پلیمری به فروش میرسد یکی از دلایل تأثیرگذار در قیمت سیمان سفید ساوه نیز به دلیل افزایش قیمت کیسه پلی پروپیلن یا PP است. کیسه سیمان از جنس خاصی بافته میشود که در شرایط انبارداری سیمان فاسد نشود و رطوبت موجود در هوا به آن آسیبی نرساند.

واضح است که سیمان در ایران از پر مصرف ترین مصالح ساختمانی است و تقریباً تمامی پروژه های عمرانی اعم از پروژه های ساختمانی و نیروگاهی نیازمند سیمان هستند. از ساخت و تولید بتن آماده تا خرده کاری بنایی نیازمند این مصالح حیاتی است.

به دلیل وجود سنگ آهک و سیلیس مرغوب در ایران در حال حاضر کشور ایران یکی از قطب های تولید سیمان در جهان به حساب می آید و سیمان سفید ساوه نیز یکی از کالاهای استراتژیک در سبد صادراتی کشور ماست.

قیمت هر پاکت سیمان سفید امروز

جدا از مصارف داخلی کارخانه سیمان سفید ساوه یکی از مطرح ترین صادر کنندگان در کشور است. سیمان به عنوان ماده اصلی در چسبندگی بتن و ملات باید ضوابط استاندارد ملی ایران را برآورده کند. تعیین ویژگی های سیمان پرتلند ( Portland Cement ) که یکی از مهمترین استاندارها و ضوابط در تولید سیمان باید الزاماً مطابق با استاندارد ۳۸۹ سازمان ملی استاندارد ایران باشد. البته با توجه به اینکه سیمان تولیدی در کارخانه سیمان سفید ساوه شرایط استاندارد و ضوابط استاندارد آیین نامه اروپا و ASTM را برآورده کرده است در کیفت آن هیچگونه شکی نیست. یکی از نکاتی که حین خرید سیمان سفید ساوه باید به آن توجه کرد آکبند بودن کیسه سیمان است.

نکات مهم در خرید سیمان سفید

مرکز فروش سیمان سفید همیشه در تلاش است که بسته بندی‌های مختلفی از این مصالح ساختمانی با وزن‌های متنوع را در بازار به فروش برساند. از این رو پاکت‌های ۲۰ و ۳۰ و ۵۰ و ۱۰ کیلویی و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قیمت هر پاکت سیمان سفید امروز

البته این موضوع را هم مورد توجه قرار می‌دهد که نرخ این بسته بندی‌ها را با دقت هرچه‌تمام‌تر مشخص کند. به‌عنوان‌مثال قیمت سیمان سفید ۲۰ کیلویی و قیمت سیمان سفید پاکتی ۵۰ کیلویی امروز را به دقت و به صورت لحظه‌ای به شما اعلام می‌کند.

مرکز پخش که نماینده رسمی فروش سیمان سفید در ایران به شمار می‌رود قیمت روز سیمان سفید را با توجه به درخواست‌های مردم به آنها ارائه می‌دهد و به طور کلی می‌کوشد که مناسب‌ترین قیمت سیمان امروز را برای کمک به مردم در امر خرید بهینه به آنها اعلام کند.

پخش و فروش سیمان سفید در ایران بر حسب نیازهای مردم صورت می‌گیرد. به این ترتیب که اگر مشتریان عزیز خواهان مقدار زیادی از این محصول هستند به راحتی می‌توانند خرید خود را با درخواست تعداد دلخواه خود از بسته بندی‌های این محصول تقاضا کنند و خرید خود را انجام دهند.

قیمت سیمان سفید را ابتدا از طریق ارتباط با نماینده فروش برتر به دست آورید و در نتیجه خرید این محصول را با توجه به احتیاج خود به پیش برید. اما توجه داشته باشید که سیمان سفید که از طریق نمایندگی به شما عرضه می‌شود بسیار مطلوب است و از نوع سیمان درجه یک محسوب می‌شود.

قیمت هر پاکت سیمان سفید امروز

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید