وی ضمن تبریک روز خبرنگار، بیان کرد: کار مجازی و رسانه‌ای امری مهم است و در این دنیای انتقال پیام‌ها و دنیای رسانه که پیام‌ها همچون تیری به اذهان مردم شلیک می‌شود، کار خبرنگاری اهمیت دوچندانی دارد.

در چه صورتی جای شهید و جلاد عوض می‌شود؟

امام جمعه خوروبیابانک گفت: اگر بصیرت نباشد جای شهید و جلاد به گونه‌ای عوض می‌شود که منادی آزادی‌خواهی یک ملت در پیش چشم‌ها به عنوان یک مفسد فی‌الارض و شورشی اعدام می‌شود.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی، امام‌ جمعه شهرستان خوروبیابانک با اشاره به سالگرد شهادت شیخ فضل‌الله نوری، اظهار کرد: تصاویر اعدام این عالم بزرگوار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، گاهی چنان فضا را غبارآلود می‌کنند که حق و ناحق با هم مخلوط می‌شود و سر بالاترین عالم معروف و مجتهد شهر در جلو چشمان همه مردم در میدان شهر بالای چوبه دار می‌رود و کسی حرفی نمیزند.

وی افزود: اگر بصیرت نباشد جای شهید و جلاد به گونه‌ای عوض می‌شود که منادی آزادی‌خواهی یک ملت در پیش چشم‌ها به عنوان یک مفسد فی‌الارض و شورشی اعدام می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: ریشه‌های انقلابی‌گری را در تفکر افرادی چون شیخ فضل‌الله نوری باید جست و جو کرد زمانی که به او پیشنهاد می‌دهند تا به پناهندگی روسیه برود و یا حتی اگر پرچم روسیه را بر درب خانه‌اش بزند در امان است، اما قبول نکرده و می‌گوید مسلمان به زیر بیرق کفر نمی‌رود.

خطیب نماز جمعه خوروبیابانک خاطرنشان کرد: اینکه کسی که جلوی سیل انتقادات ایستاده است اینگونه محاکمه می‌شود برای ما این درس را دارد که امر به معروف و نهی از منکر هزینه دارد و باید همچون مولای خود حسین بن علی(ع) عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه کسی که به راه مقتدای خود سید الشهدا(ع) عمل کند و امر به معروف و نهی از منکر را زنده نگه دارد خداوند به او آبرو و عزت می‌دهد، گفت: داستان این مجتهد عظیم الشأن اهمیت کار تبلیغ را می‌رساند کاری که رسالت انبیا است و شیخ فضل‌الله نوری در عین تواضعی که داشت مصداقی از آیه شریفه قرآن است که می‌فرماید کسانی که رسالت الهی را تبلیغ می‌کنند، از احدی جز خدا ترسی ندارند.

رمضانی با اشاره به اتفاق تلخی که در پارک شیراز رخ داده است، بیان کرد: از مسؤولان این امر درخواست داریم که در عین عمل دقیق به سند ملی عفاف و حجاب و همچنین لایحه جدید آن، با تعرض کنندگان به آمران به معروف برخوردی پشیمان کننده داشته باشند تا دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم.

امام جمعه خوروبیابانک ادامه داد: کسانی که این‌گونه به آمران به معروف تعرض می‌کنند متوجه نیستند که اگر ستون عفاف و حجاب فرو بریزد ستون خانواده‌ها فروخواهد ریخت و زیست عفیفانه جامعه مختل می‌شود و این همان هدف اصلی دشمن است.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار، بیان کرد: کار مجازی و رسانه‌ای امری مهم است و در این دنیای انتقال پیام‌ها و دنیای رسانه که پیام‌ها همچون تیری به اذهان مردم شلیک می‌شود، کار خبرنگاری اهمیت دوچندانی دارد.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید