انجام اصولی جراحی زیبایی از اهمیت فراوانی برخوردار است از این رو با ما همراه باشید و درباره لیست کلینیک های جراحی زیبایی تهران بدانید.

لیست کلینیک های جراحی زیبایی تهران

سلام نو _ سرویس علم و فناوری: مهم‌ترین خدماتی که در این مراکز ارائه می‌شود، خدمات جراحی زیبایی می‌باشد. جراحی‌های زیبایی به روش‌هایی معمولاً تهاجمی گفته می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به زیباسازی افراد بپردازید.

آشنایی با کلینیک های جراحی زیبایی تهران

می‌دانید که تهران به عنوان پایتخت از لحاظ مراکز درمانی یکی از شهرهای مهم محسوب می‌شود. امروزه کلینیک‌های بسیاری در شهر تهران قرار دارند که با ارائه خدمات جراحی زیبایی، به زیباسازی افراد می‌پردازند. همه روزه افراد بسیاری از شهرهای دیگر برای زیباسازی به این کلینیک‌ها مراجعه کرده و تحت درمان قرار می‌گیرند. کلینیک‌هایی که به ارائه خدمات جراحی زیبایی می‌پردازند، دارای پزشکان متخصص بسیاری هستند. افراد با مراجعه به این کلینیک‌ها تحت نظر پزشکان متخصص قرار می‌گیرند.

به صورت کلی بیشتر خدماتی که در کلینیک‌های جراحی زیبایی ارائه می‌شود، مربوط به صورت می‌باشد. همانطور که می‌دانید صورت از نواحی بسیار مهم در زیبایی افراد است که بروز هرگونه مشکل در آن می‌تواند تأثیر بسیاری در کاهش اعتماد به نفس افراد داشته باشد.

لیست کلینیک های جراحی زیبایی تهران

بیشتر خدماتی که در مراکز جراحی زیبایی ارائه می‌شود، مربوط به زیباسازی اعضای صورت می‌باشد. در این مراکز پزشکان با استفاده از روش‌های جوانسازی و رفع مشکلات پوستی، می‌توانند به زیباسازی اعضای صورت بپردازند. روش‌هایی که در این مراکز ارائه می‌شوند، با جراحی، برش و خونریزی همراه هستند. بسیاری از افراد به علت دوران نقاهت طولانی از این روش‌ها استفاده نمی‌کنند. اما باید بدانید بیشتر روش‌های جراحی دارای نتایج مناسب و طولانی مدت هستند.

خدمات جراحی زیبایی در کلینیک‌های تهران

برای آنکه به تهیه لیست کلینیک‌های جراحی زیبایی تهران بپردازیم باید به تهیه یک لیست از جراحی‌هایی که در این مراکز ارائه می‌شود بپردازید. در ادامه مطلب توضیحاتی را درباره انواع جراحی‌های زیبایی ارائه خواهیم داد:

جراحی بینی:

از مهمترین روش‌هایی که در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌شود جراحی بینی می‌باشد. در این روش بی نظیر پزشکان با استفاده از جراحی به زیباسازی بینی بیمار می‌پردازند. این جراحی از روش‌های تهاجمی است که با بیهوشی کامل بیمار همراه است. از این جراحی علاوه بر زیبایی، برای درمان مشکلات تنفسی نیز استفاده می‌شود.

لیست کلینیک های جراحی زیبایی تهران

اتوپلاستی:

جراحی اتوپلاستی یک جراحی بسیار حرفه‌ای و مدرن برای زیباسازی حالت گوش می‌باشد. در این روش پزشکان با ایجاد برش‌هایی در محل نرمه و لاله گوش، به زیباسازی گوش‌ها می‌پردازند. روش اتوپلاستی یک روش مناسب برای فرم دهی به گوش‌ها می‌باشد.

تزریق ژل و چربی:

تزریق ژل و چربی از روش‌های کم تهاجمی زیبایی است که در مراکز جراحی زیبایی ارائه می‌شود. در این روش‌ها پزشکان با تزریق ژل‌های فیلر و یا چربی بدن خود بیمار به زیر پوست، باعث حجم دهی و رفع چین و چروک پوست در نقاط مختلف به خصوص صورت می‌شوند.

لیفت صورت:

جراحی لیفت صورت از جراحی‌های بسیار حرفه‌ای برای رفع افتادگی پوست صورت می‌باشد. می دانید که پوست صورت در سنین پیری با افتادگی و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی مواجه می‌شود. این مشکل باعث افتادگی و بروز چین و چروک در نواحی مختلف صورت و گردن می‌شود. در روش لیفت صورت پزشکان با کشیدن پوست با استفاده از جراحی به رفع این مشکل می‌پردازند.

لیست کلینیک های جراحی زیبایی تهران

جراحی پلک:

از دیگر روش‌هایی که در کلینیک‌های جراحی زیبایی ارائه می‌شود روش جراحی پلک می‌باشد. افتادگی پوست در سنین پیری و تجمع چربی در پلک‌ها باعث افتادگی پلک و کاهش زیبایی افراد می‌شود. با استفاده از این جراحی می‌توانید به رفع افتادگی و افزایش زیبایی خود بپردازید.

از بهترین کلینیک های جراحی زیبایی تهران

یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات و جراحی های زیبایی در تهران، کلینیک اورانوس می باشد. انواع جراحی های زیبایی در کلینیک اورانوس توسط متخصصان با تجربه و حرفه ای و همچنین با استفاده از بروزترین تجهیزات و دستگاه ها انجام می شود.

لازم به ذکر است که کلیه خدمات جوانسازی پوست، پاکسازی پوست، لیزر موهای زائد، تزریقات و جراحی های زیبایی در کلینیک اورانوس با کیفیت بالا و نتیجه مطلوب و دلخواهتان به شما عزیزان ارائه می شود.

شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره رایگان آن ها بهره ببرید.

از جمله ویژگی های بهترین مرکز جراحی زیبایی در تهران می توانبه موارد ذیل اشاره نمود:

  • به طور کلی یک مرکز جراحی زیبایی معتبر و خوب دارای متخصصان مجرب و با مهارت است.
  • بهترین مرکز جراحی دارای مشاورانی مجرب است تا پیش از انجام هر گونه جراحی زیبایی به مراجعین راهنمایی های لازم داده شود.

لیست کلینیک های جراحی زیبایی تهران

  • در بهترین مرکز جراحی زیبایی خدمات با بهترین کیفیت و توسط بهترین روش ها ارائه می شود.
  • این مراکز دارای دستگاه های پیشرفته و تمام لوازم مورد نیاز جهت جراحی زیبایی هستند.
  • در بهترین مراکز جراحی زیبایی تمامی تجهیزات استاندارد و بروز می باشند.
  • یکی مرکز جراحی زیبایی خوب و معتبر دارای رزومه کاری موفق و درصد بالایی از رضایت مراجعین می باشد.
  • محیط یک مرکز جراحی زیبایی باید تمیز و استریلی باشد.
کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید