۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
کد خبر: 55454193

خرید مصالح ساختمانی با کیفیت بسیار حائز اهمیت است از این رو با ما همراه باشید و درباره لیست فروشگاه های مصالح ساختمانی بدانید.

لیست فروشگاه های مصالح ساختمانی

سلام نو _ سرویس عمومی: امروزه، با پیشرفت تکنولوژی، یافتن کسب و کاری که به صورت آنلاین فروش داشته باشد، دشوار است. بسیاری از کاربران در اینترنت به جستجوی بهترین فروشگاه مصالح ساختمانی در تهران معتبر می پردازند. فروشگاه های زیادی در تمام مناطق تهران در این زمینه فعالیت می کنند. بنابراین در ادامه می خواهیم شما را با لیست فروشگاه های مصالح ساختمانی در تهران آشنا کنیم.

اهمیت خرید مصالح ساختمانی با کیفیت

متاسفانه بلایای طبیعی مانند زلزله در کشور ما به دلیل قدیمی بودن زیرساخت ها و استفاده از مصالح بی کیفیت این مشکل را دو چندان می کند. اما اگر در انتخاب مصالح ساختمانی کمی دقت کنیم و سعی کنیم از مواد اولیه و مصالح ساختمانی با کیفیت بالاتری در ساخت و سازهای خود استفاده کنیم، این خطرات بسیار کاهش می یابد. علاوه بر ایمنی، استفاده از مواد استاندارد به کاهش هزینه های آینده شما نیز کمک می کند. مثلا استفاده از پنجره ایزوله را با پنجره معمولی مقایسه کنید.

لیست فروشگاه های مصالح ساختمانی

پنجره های استاندارد و عایق ممکن است در نگاه اول کمی گران تر به نظر برسند، اما در درازمدت می توانند به بهبود الگوی مصرف انرژی ساختمان شما و در نتیجه صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کنند.

مصالح ساختمانی به انواع مختلفی تقسیم می شوند و هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. انواع مصالح ساختمانی عبارتند از:

آجر :آجر یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که از پخت خشت به دست می آید. در گذشته و امروز از آجر برای ساخت سازه ها استفاده می شود. بسته به مواد اولیه، آجرها در کوره های آجرپزی تا دماهای مختلف گرم می شوند. آجر سفید و آجر قزاق از آجرهای رایجی هستند که در ساختمان سازی استفاده می شوند.

بتن: در بین تمام مصالح ساختمانی، بتن ماده محکمی است که برای استحکام بخشی ساختمان استفاده می شود ،بتن یکی از مصالح ساختمانی است که از مخلوط آب و سیمان به دست می آید. سیمان استفاده شده در بتن از نوع پرتلند می باشد. برای جلوگیری از ایجاد حباب هایی که باعث کاهش دوام بتن می شود، در هنگام ساخت این محصول از ویبره های مخصوص استفاده می شود.

لیست فروشگاه های مصالح ساختمانی

بتن انواع مختلفی دارد و بسته به طبقه بندی آنها در موقعیت های مختلفی استفاده می شود.

سرامیک: سرامیک ها از فرآوری خاک رس و حرارت دادن آن ساخته می شوند. برای پوشش فضاهای ساختمانی مانند کف، دیوارها، پیشخوان آشپزخانه و حتی سقف استفاده می شود. در منطق خاصی از این مصالح ساختمانی حتی برای نمای ساختمان نیز استفاده می شود.

لوله‌های پلاستیک: پلاستیک دارای مزایای مختلفی مانند مقاومت در برابر حرارت، انعطاف پذیری و استحکام است. این مشکل باعث شد تا در ساخت و ساز از آن استفاده شود. لوله های پلاستیکی که به زیر سطوح بتنی ساختمان ها نفوذ کرده اند نوعی ترکیب شیمیایی مصنوعی هستند که به اشکال مختلف تولید می شوند. لوله های پلاستیکی دارای سازگاری بسیار زیاد و وزن بسیار کمی هستند که باعث شده در زمینه ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار گیرند.

چند فروشگاه مصالح ساختمانی

گروه ساختمانی بعثت

این مجموعه سال‌های زیادی است که در زمینه فروش مصالح ساختمانی فعالیت دارد. در این مرکز می‌توانید انواع مصالح ساده و مرکب را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنید.

لیست فروشگاه های مصالح ساختمانی

پرسنل این مجموعه همه مشتریان را با حوصله و به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. در نتیجه او می‌تواند متناسب با نیاز ساختمان خود مصالح مناسب و مورد نظر خود را بخرد.

آدرس فروشگاه بعثت: تهران، جنت آباد، بالاتر از اتوبان همت، بلوار بعثت، پلاک ۶، مجتمع مصالح و لوازم ساختمانی

مصالح فروشی مهران سروری

فروشگاه مصالح ساختمانی مهران سروری در زمینه فروش کلیه مصالح و ملزومات ساختمان با نرخ اتحادیه، فروش ماسه شن، آجر، سیمان، گچ، فروش انواع آجر ، فروش انواع توری مرغی ، فروش انواع بلوک سیمانی، پوکه ، ایزوگام با قیمت روز در مصالح فروشی مهران سروی در تهران، حمل و نقل مصالح ساختمانی و تهیه مصالح ساختمانی تعمیرات و تغییرات ساختمان

فروشگاه مصالح ساختمانی بازار سفید

در این مرکز مصالح مورد نیاز برای انواع ساختمان‌های اداری، مسکونی و تجاری به‌صورت خرده و عمده به فروش می‌رسد. از مهم‌ترین محصولاتی که در این مجموعه فروخته می‌شود می‌توان به چسب بتن، چسب کاشی، بلوک سیمانی و انواع آجر اشاره کرد.

آدرس فروشگاه مصالح ساختمانی بازار سفید: تهران، میدان کتاب، بلوار کوهستان، خیابان میثاق

لیست فروشگاه های مصالح ساختمانی

شرکت آجرپی تهران

این مجموعه با داشتن کارکنان بسیار با تجربه و ماهر در زمینه فروش متریال‌های مختلف برای احداث ساختمان فعالیت می‌کند. در این مرکز می‌توانید مصالحی مثل آجر، سیمان، بلوک، انواع ملات و ایزوگام را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

آدرس شرکت آجرپی تهران: تهران؛ جنت آباد، بالاتر از بزرگراه همت، نبش کوچه پنجم غربی، مجتمع سینا، پلاک پنجم، واحد ۲۶

فروشگاه بوستان

این مرکز یکی از بهترین مصالح فروشی های شمال تهران به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید بهترین متریال‌های درجه یک را برای احداث ساختمان خود از این مجموعه تهیه کنید.

آدرس فروشگاه بوستان: تهران، پاسداران، بعد از خیابان نیستان چهارم، پلاک ۱۹۶

فروشگاه ایفل

از این مرکز می‌توانید باکیفیت‌ترین مصالح را برای انواع ساختمان‌های تجاری اداری و مسکونی بخرید.

آدرس فروشگاه ایفل: تهران، میرداماد، پلاک ۳۰۴

فروشگاه حسینیان

این مجموعه در زمینه فروش انواع محصولات ساختمانی مثل آجر، گچ، انواع ملات بیرونی، اسکلت ساختمان، چارچوب و شیشه فعالیت می‌کند. مشتریان می‌توانند از مشاوره پرسنل با تجربه این مرکز بهره ببرند.

آدرس فروشگاه حسینیان: تهران، کلاهدوز (دولت)، نرسیده به خیابان پاسداران، پلاک ۸۰

لیست فروشگاه های مصالح ساختمانی

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید