اگر تمایل دارید تا سایت شما در میان رتبه‌های بالای گوگل قرار گیرد، با ما همراه باشید و درباره جملات کلیدی برای رسیدن به رتبه اول گوگل بدانید.

جملات کلیدی برای رسیدن به رتبه اول گوگل

سلام نو _ سرویس علم و فناوری: قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مانند سکو پرشی می باشد که می تواند شما را سریعتر به اهداف مالی در کسب و کارتان برساند. بهترین و هوشمندانه ترین کلمات کلیدی را برای سایت تان انتخاب کنید. منظور از کلمات کلیدی همان عباراتی هستند که کاربران با توجه به نیاز خود و حوزه کاری شما آنها را در گوگل جستجو می کنند.

نکاتی مهم برای انتخاب جملات کلیلدی

اگر در ابتدای راه هستید به سراغ کلمات کلیدی سخت و تک کلمه ای نروید. یعنی کلماتی که رقابت روی آنها زیاد است. زیرا رتبه گرفتن یک سایت تازه کار روی کلمات پررقابت بسیار دشوار است ممکن است چندین ماه و یا حتی چندین سال زمان لازم باشد تا روی چنین کلماتی رتبه بگیرید. پس کلمات خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

برای اینکه در کلمات کلیدی سخت رتبه بگیرید حتما باید قبلا روی کلمات کلیدی متوسط رتبه گرفته باشید و اگر بخواهید روی کلمات متوسط به نتایج خوبی برسید باید اول روی کلمات راحت رتبه گرفته باشید.

جملات کلیدی برای رسیدن به رتبه اول گوگل

انتخاب کلمات کلیدی طولانی یا long tail ها در ابتدای کار بسیار مناسب هستند زیرا هرچه تعداد کلمات یک عبارت کلیدی افزایش پیدا کند میزان سختی آن کمتر می شود.

برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب به سراغ نیاز مخاطبانتان بروید. باید ببینید مشکل و نیاز کاربران چیست و آنها به دنبال چه چیزی هستند. در این صورت است که می توانید به نیاز آنها پاسخ دهید.

برای پیدا کردن نیاز مخاطب روش های زیادی وجود دارد. مثلا می توانید از طریق ابزارهایی مثل:google keyword planner، kw finder، keyword tool.io و یا پیشنهاداتی که گوگل به شما می دهد، بفهمید کاربران چه چیزهایی را جستجو می کنند و در جستجوهای خود به دنبال چه پاسخی می گردند.

انتخاب کلمه کلیدی مناسب اولین کاری است که برای رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل باید انجام دهید. در ابتدا لازم است مشخص کنید که برای چه کلمات کلیدی قصد دارید به صفحه اول نتایج گوگل برسید.

جملات کلیدی برای رسیدن به رتبه اول گوگل

جملات کلیدی معمولا حاوی ۳ تا ۵ کلمه هستند که غالب کاربران از آن ها استفاده می کنند. به عنوان مثال اگر شما فروشگاه کفش ورزشی دارید، به کمک بلاگ ها و مواردی این چنینی کلمه کفش ورزشی را در سر تا سر سایت خود قرار دهید. با این کار شانس دیده شدن صفحه خود را توسط گوگل افزایش می دهید.

برای پیدا کردن جملات کلیدی در ابتدا لازم است که کلمات کلیدی را جستجو کنید و پس از آن به عبارت برسید. در قدم بعد باید محتواهایی با کلمه و عبارت کلیدی تولید کنید. به این طریق به بهینه شدن موتورهای جستجو کمک خواهید کرد. زمانی که شما به مرجع اطلاعاتی تبدیل شوید، رتبه قابل قبولی دریافت خواهید کرد.

چند راهکار برای نوشتن جملات کلیدی

کلمات کلیدی بلند را هدف خود قرار دهید.

بیشتر کارشناسان سئو کلمات کلیدی کوتاه و رقابتی را هدف خود قرار می دهند؛ بنابراین برای پیروزی در این رقابت بهتر است جملات کلیدی را هدف خود قرار دهید. با این کار شانس قرار گیری سایتتان را در صفحه اول گوگل افزایش می دهید.

جملات کلیدی برای رسیدن به رتبه اول گوگل

این کلمات کلیدی با عنوان کلمات کلیدی دم بلند شناخته شده اند که شرایط زیر را دارند:

  • هدفمند تر هستند.
  • رقابت کمتری دارند.
  • حاوی کلمه کلیدی کوتاه هستند.

ایجاد صفحه هدف برای جملات کلیدی

این را به خاطر داشته باشید که گوگل وب سایت ها را رتبه بندی نمی کند، بلکه این صفحات هستند که در موتور جستجوی گوگل رتبه کسب می کنند. از این رو برای هر جمله کلیدی صفحه ای مخصوص بسازید. چرا که گوگل در تلاش است که بهترین نتیجه را به کاربر خود نمایش بدهد. زمانی که شما برای هر جمله یا عبارت کلیدی صفحه ای را در نظر می گیرید، شانس کسب رتبه خوب برای سایت خود را افزایش می دهید.

پس از این باید به نوع محتوا دقت داشته باشید. محتواها انواع مختلفی دارند که به شرح زیر هستند:

  • پست وبلاگ
  • صفحه محصول
  • صفحه ورود
  • صفحه دسته بندی

کلمه مورد نظرتان را در گوگل سرچ کنید و نتایج آن را به خوبی بررسی نمایید. محتواهای نشان داده شده در صفحه اول گوگل انتظار کاربران از نتیجه جستجوهایشان را تا حدی مشخص می کن

جملات کلیدی برای رسیدن به رتبه اول گوگل

. به عنوان مثال زمانی که عبارت درمان جوش را جستجو می کنید، متوجه می شوید که تمامی صفحات حاوی بلاگ پست هستند. در واقع نوع محتوایی که تولید می کنید، به قصد کاربر از جستجو و کلمه کلیدی بستگی خواهد داشت.

اطمینان حاصل نمایید که محتوایی که بارگذاری می کنید حاوی اطلاعاتی باشد که کاربر به دنبال آن است. همچنین هنگام تولید محتوا به سن، جنسیت، قصد جستجو کاربر بیاندیشید و متناسب با او محتوا بنویسید. به عنوان مثال بیشتر بانوان در جستجوی طرز تهیه کیک خیس خواهند بود، اما میزان تحصیلات آن ها از ابتدایی تا دکتری می تواند متغیر باشد. پس بهتر است محتوا را به نحوی بنویسید که هر خانمی با هر سن و هر میزان تحصیلاتی بتواند از آن بهره ببرد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید