محمد فیلی بازیگر سریال مختارنامه در نقش شمر برای اولین بار دلیل سکانش حذف شدن سکانس حضرت ابوالفضل را گفت : اگر نسخه اصلی را تماشا می‌کردید دنیا را تکان می‌داد شمر و مادر حضرت ابوالفضل (ع) از یک قبیله بودند و بنا بر رسم اعراب، افراد هم قبیله را فامیل می‌دانستند.

چرا سکانس مربوط به حضرت ابوالفضل (ع) در سریال مختارنامه حذف شد؟ +  فیلم

به گزارش سلام نو، محمد فیلی متولد 1329 در شیراز، بازیگر است.

محمد فیلی علاقه اش به بازیگری از دوران مدرسه شکل گرفت بعدها به سمت ورزش ژیمناستیک رفت و سپس در سازمان فرهنگ و هنر شیراز قبل از انقلاب استخدام شد بعدها استعفا داد و به تهران رفت و حالا بازیگر است.

محمد فیلی: در دوران کودکی نمایشی با عنوان کر و بیمار در کتاب داشتیم که معلمم نقش کر را برای اجرا به من داد، با این نمایش علاقمند به بازیگری شدم اما اتفاقی نیفتاد تا زمانی که به سربازی رفتم.

محمد فیلی: در زمان خدمت سربازی با بچه های هنرمند فعال در موسیقی تئاتر آشنا شدم بعد از خدمت در سال 1349 از طریق آنها برای یادگیری ساز و گیتار به خانه فرهنگ شماره 3 شیراز رفتم آنجا از طریق عباس افشاریان برای بازی در یک تئاتر نمایشی انتخاب شد و در سال 1356 به استخدام این اداره در آمدم و تا قبل از انقلاب 8 سال مشغول کار تئاتر بودم.

محمد فیلی بعد انقلاب 57 از خانه فرهنگ به تلویزیون شیراز منتقل شدم و کارهای نمایشی می کردم تا اینکه در سال 1364 با فیلم گشتی ‌ها که در ارتباط با جنگ بود بازی کردم سال 67 نیز دوباره در فیلم شاخه‌ های بید بازی کرد.

بیشترین شهرت محمد فیلی بازی در نقش شمر سریال مختارنامه در سال 88 بود، ساخت این مجموعه از سال 82 شروع و 6 سال به طول انجامید.

محمد فیلی: سالها پیش با مادرم به مکه رفتیم، آنجا سرمو کردم بالا و گفتم خدایا کسی را تو راه زندگی ام قرار بده که زندگیمو بسازم، به مجرد اینکه برگشتیم ایران از طریق مادرم با همسرم آشنا و ظرف یک هفته ازدواج کردیم.

محمد فیلی صاحب چهار فرزند می باشد پسر اولش فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی و ساکن کرج است دومین فرزندش مرضیه خانم است، نام سومین فرزندش را بنام مادرش مریم گذاشت و 17 سال بعد صاحب یک فرزند پسر بنام پوریا شد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید