محمود شمسی‌پور دهکردی رییس مرکز اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری از مصدومیت نه نفر درپی تصادف ۲ خودروی سواری و آتش‌سوزی در هوره شهرستان سامان خبر داد.

مصدومیت ۹ نفر درپی تصادف و آتش‌سوزی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش سلام نو به نقل از روابط‌عمومی اورژانس چهارمحال و بختیاری، محمود شمسی‌پور دهکردی روز جمعه اظهار کرد: بر اثر حادثه تصادف بین ۲ خودرو سواری پژو و و سواری روآ در جاده طاقانک شهرستان شهرکرد هفت نفر مصدوم شدند.

رییس مرکز اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: پس از اطلاع به مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس استان به محل حادثه اعزام شدند.

شمسی‌پور تصریح کرد: یک نفر از مصدومان این حادثه که دچار مصدومیت شده بود پس از انجام اقدامات درمانی مناسب در صحنه رضایت به انتقال نداد و ۶ نفر دیگر از سرنشینان برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی از سوی کارشناسان عملیاتی مرکز اورژانس به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد انتقال یافتند.

وی همچنین از مصدومیت ۲ نفر در حادثه آتش‌سوزی در هوره شهرستان سامان خبر داد و و گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی بر اثر انفجار سیلندر گاز در هوره شهرستان سامان بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
رییس مرکز اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در این حادثه ۲ کودک سه ساله مصدوم و دچار سوختگی شدند که با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

هوره از توابع شهرستان سامان در ۵۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید