انتصاب های اتوبوسی پس از جا به جایی یک مدیر در دستگاه های دولتی مرسوم است. وقتی یک مدیر صندلی عوض کرد باید منتظر باشیم اطرافیان او هم جابه جا شوند فعالان سیاسی در ادبیات سیاسی و رسانه ای به این گونه جابه جایی های مدیریتی «انتصابات اتوبوسی» می گویند. پس از انتصاب علی صالح آبادی رئیس معزول بانک مرکزی به سمت مدیرعاملی شرکت سرمایه ‌گذاری امید، انتصابات اتوبوسی در این هلدینگ صنعتی و معدنی به سرعت در جریان است.

انتصاب های اتوبوسی در شرکت صنعتی و معدنی چادرملو

به گزارش سلام نو به نقل از دیده بان ایران، انتصاب های اتوبوسی پس از جا به جایی یک مدیر در دستگاه های دولتی مرسوم است. وقتی یک مدیر صندلی عوض کرد باید منتظر باشیم اطرافیان او هم جابه جا شوند فعالان سیاسی در ادبیات سیاسی و رسانه ای به این گونه جابه جایی های مدیریتی «انتصابات اتوبوسی» می گویند.

پس از انتصاب علی صالح آبادی رئیس معزول بانک مرکزی به سمت مدیرعاملی شرکت سرمایه ‌گذاری امید، انتصابات اتوبوسی در این هلدینگ صنعتی و معدنی به سرعت در جریان است.

در جدیدترین این انتصابات «سعید مستشار» که کارمند رسمی بانک مرکزی نیز می باشد، در تخلفی آشکار به عنوان عضو هیئت مدیره موظف شرکت صنعتی و معدنی چادرملو منصوب شده است. همچنین حضور ایشان به عنوان مشاورعالی بدون هیچ گونه سابقه بنگاه داری نشان از خویشاوندسالاری شدید ایشان می باشد. صالح آبادی در دوره حضور خود در بانک مرکزی با انتصابات فله‌ ای بدون سابقه تخصصی که اعتراضات زیادی را نیز برانگیخت، موجب ضربه جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و افزایش قیمت دلار تا محدوده ۵۰ هزار تومان شد. حال پرسش این است که آیا نهادهای مربوطه منتظر هستند تا فاجعه حضور ایشان در بانک مرکزی در بزرگترین هلدینگ صنعتی و معدنی کشور تکرار شود؟

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید