یک ساندویچ دونر کلاسیک حاوی پیاز سماق، سالاد شپرد ساده و سیب زمینی سرخ کرده است. در یک دونر کلاسیک سس کچاپ یا مایو نمی بینید، اما رستوران های زنجیره ای دونر یا آنهایی که در مراکز خرید بزرگ سرو می کنند، گزینه ای با سس کچاپ و مایونز دارند.

کترینگ آتیسا آماده ی ارائه بهترین غذاها به همراه بهترین دسر ها است

تهیه غذا آتیسا در خدمت شما عزیزان است تا تجربه ای عالی از سفارش غذا تا دریافت آن را داشته باشید. کترینگ آتیسا آماده ی ارائه بهترین غذاها به همراه بهترین دسر ها است.

چرا شما میتوانید کترینگ آتیسا را برای مراسم سازمانی و حتی وعده های روزانه خود انتخاب کنید؟

تهیه غذا شرکتی

برند آتیسا ارائه دهنده بهترین غذای شرکتی با کیفیت بالا و حفظ زنجیره گرم می باشد.

غذای سازمانی

کترینگ آتیسا ارائه کننده غذای سازمانی برای پرسنل از ۵۰ الی ۱۰۰۰۰ نفر در روز می باشد

کترینگ سازمانی

آتیسا مجموعه ای است که با تجهیزات مکانیزه اقدام به پخت انواع غذای های سازمانی کرده و هدف اصلی آن سلامت تمامی افراد جامعه می باشد.

آتیسا با ارائه و توسعه سیستم یکپارچه سفارش غذای شرکتی اولین کترینگ ارائه کننده غذای رژیمی و سازمانی آنلاین در این عرصه می باشد.که کیفیت غذاهای خود را تضمین می کند.

یکی از غذاهایی که ما به آن افتاخار میکنیم کباب ترکی (دونر کباب) است و مجموعه تهیه غذا آتیسا دستور پخت این غذا خوشمزه و خوش رنگ و لعاب را برای شما فراهم کرده است.

دونر کباب خانگی آسان

اگر کمی با غذاهای ترکی آشنا هستید، دونر کباب معروف جهانی را می شناسید، کباب عظیم غیرقابل مقاومت و آبدار پخته شده روی جوجه گردان عمودی. در اینجا یک نسخه خانگی آسان از دونر کباب ترکی وجود دارد که طعم واقعی آن را دارد.

هزاران کباب در ترکیه وجود دارد، بنابراین اشتباه نیست که آن را "کشور کباب ها" بنامیم. از جمله معروف ترین آنها دونر کباب و مرغ شیش کباب است. همچنین دستور العمل کباب آدانا و دستور العمل شیش کباب بره را بررسی کنید.

ساندویچ دونر کباب با پیاز از بهترین ترکیب های دو طمع متفاوت و مکمل میباشد. در این دستورالعمل قرار است به موارد زیر بپردازیم.

دونر کباب ترکی چیست؟

گوشت دونر از چه چیزی تهیه می شود؟

مواد لازم برای دستور تهیه دونر کباب خانگی

طرز تهیه گوشت دونر کباب

مخلوط ادویه دونر کباب ترکی

چه چیزی در ساندویچ دونر / بسته بندی می رود؟

دستور العمل های بیشتر فست فود ترکیه

 دستور پخت

دونر کباب ترکی چیست؟

دونر تنها یکی از کباب های ترکیه است. گوشت و چربی روی یک جوجه گردان چیده می شوند تا شکل استوانه ای بزرگی به خود بگیرند. به صورت عمودی پخته می شود و به آرامی می چرخد. قسمت های بیرونی در حین چرخش پخته می شوند و آن قسمت ها با احتیاط نازک تراشیده می شوند. آن برش های نازک به صورت ساندویچ یا بسته بندی با نان لواش سرو می شود. طعم یک دونر کباب خوب بستگی زیادی به موارد زیر دارد:

کیفیت گوشت (گوشت بره یا گاو یا مخلوطی از دو نوع گوشت)

نسبت گوشت و چربی و اینکه چقدر آرام پخته می شود

گوشت دونر از چه چیزی تهیه می شود؟

گوشت دونر علاوه بر چربی از گوشت گوسفند یا گاو یا مخلوطی از این دو تهیه می شود. اما چه نوع گوشت بره یا گاو دونر درست کنیم؟ یا فقط با گوشت چرخ کرده/گوسفند یا با ترکیبی از گوشت چرخ کرده (گوشت چرخ کرده) و گوشت گاو نرم یا استیک بره درست می شود. همچنین، نسخه دیگری نیز وجود دارد که با مرغ ساخته شده است، که ارزان تر و در عین حال خوشمزه است. چندین دونر کباب دو گزینه دارند: دونر کباب مرغ و دونر کباب گوشت. اگرچه ما هر دو را دوست داریم، اما انتخاب اول ما بیشتر گوشت دونر است.

پیاز را در صافی برای آب آن، دو عدد پیاز بزرگ، ادویه ها در کاسه های کوچک و گوشت چرخ کرده در کناره آن روی زمینه تیره خرد کنید.

یک دست آب پیاز را روی مواد گوشت چرخ کرده در یک کاسه شیشه ای بزرگ می ریزد.

مواد لازم برای دستور تهیه دونر کباب خانگی

پیاز را پوره و الک کرده. ما فقط به آب آن نیاز داریم. در خمیر اضافه نکنید.

گوشت چرخ کرده (۱۵ درصد چربی). در صورت تمایل می توانید از مخلوط چرخ گوشت بره و گوشت چرخ کرده استفاده کنید.

نمک

فلفل سیاه

زیره

پونه کوهی

پودر سیر

فلفل ایزوت : اگر آن را پیدا نکردید، به جای آن از پاپریکا استفاده کنید، اما عطر فلفل ایزوت قوی تر است.

ماست

شیر و کره برای پختن دونر در تابه

طرز تهیه گوشت دونر کباب

ابتدا مخلوط گوشت دونر را آماده کنید. در یک کاسه بزرگ، آب پیاز، گوشت چرخ کرده، نمک و همه ادویه ها، ماست و شیر را خوب با هم مخلوط کنید. آن را روی کاغذ پخت بریزید و به آن شکل کنده و محکم بپیچید. شکل آب نباتی بزرگی به آن بدهید و بگذارید ابتدا به مدت ۲ ساعت در یخچال بماند و سپس به مدت ۸ ساعت یا یک شب در فریزر بماند.

بعد، ورقه های دونر نازک درست کنید. آن را از فریزر خارج کرده و به مدت ۵ دقیقه روی پیشخوان بگذارید تا آماده برش شود. چوب دونر را با یک تکه کاغذ پخت از طول نگه دارید و با دقت با یک چاقوی تیز برش های نازک بزرگ درست کنید.

پخت برش های دونر کباب خام با کره در تابه نچسب

حالا برش های دونر را بپزید. یک قاشق چایخوری کره را در یک تابه نچسب روی حرارت زیاد گرم کنید. تکه های برش خورده دونر را در یک لایه بچینید و هر دو طرف را بپزید تا کاملاً قهوه ای شود، هر طرف حدود یک دقیقه. بقیه را به صورت دسته جمعی بپزید و هرگز در تابه را زیاد نکنید.

مخلوط ادویه دونر کباب ترکی

چاشنی موجود در ماریناد گوشت دونر ترکیه دارای ادویه های زیر است:

نمک

فلفل سیاه

زیره

پونه کوهی

پودر سیر

فلفل ایزوت/اورفا بیبر

این مخلوط ادویه دونر را می توانید به راحتی در خانه درست کنید و در شیشه نگه دارید تا در تمام غذاهای گوشتی استفاده کنید.

چه چیزی در ساندویچ دونر خوشمزه تر میشود؟

یک ساندویچ دونر کلاسیک حاوی پیاز سماق، سالاد شپرد ساده و سیب زمینی سرخ کرده است. در یک دونر کلاسیک سس کچاپ یا مایو نمی بینید، اما رستوران های زنجیره ای دونر یا آنهایی که در مراکز خرید بزرگ سرو می کنند، گزینه ای با سس کچاپ و مایونز دارند.

امیدواریم که از این دستور غذا لذت برده باشید. کترینگ آتیسا همواره میکوشد تا بهترین غذا را با کیفیتی بی نظیر برای شما عزیزان فراهم کند.

درباره کترینگ سازمانی آتیسا بیشتر بدانید

برند آتیسا در حوزه تولید صنعتی ، بسته بندی و توزیع غذای سالم، خوش طعم و البته گرم با هدف خلق ارزش برای مشتریان از طریق ایجاد تمایز در بازار تاسیس گردید که متعلق به شرکت آتیه سازان امید نسل امروز می باشد. مدیریت آتیه سازان امید نسل امروز زیربنای تمامی مراحل از جمله برنامه ریزی، خرید مواد اولیه، تولید، بسته بندی، بازاریابی و عرضه مناسب محصولات آتیسا را با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و آموزش پرسنل به صورت یک سیستم مدرن پایه ریزی نموده و در این مسیر از بهترین مشاوران و سرآشپزان صنعت غذای گرم در کشور بهره برده است.

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند. شماره تماس تهیه غذا آتیسا : ۹۱۰۰۹۹۴۹

کترینگ آتیسا آماده ی ارائه بهترین غذاها به همراه بهترین دسر ها است

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید