مربی تیم فوتبال استقلال نسبت به اظهارات عضو هیات مدیره این باشگاه واکنش نشان داد.

حمله شدید مربی استقلال علیه عضو هیئت مدیره / او یکی از جاسوسان آقای ایکس است

به گزارش سلام نو، کیانوش رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص صحبت‌های عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، اظهار داشت: ضمن سلام به یکی از جاسوسان خصوصی آقای ایکس در استقلال که به کمک او تیم به اینجا رسیده، توصیه می‌کنم به جای حرف‌های دیکته شده از سوی دیگران، به فکر خرید بازیکن باشد تا حسین‌زاده در آستانه بازگشت به استقلال، سر از باشگاه تراکتور در نیاورد. خدا را شکر دوستان کم کاری خود در فصل نقل و انتقالات را در رسانه‌ها و فضای مجازی جبران کرده‌اند.

مربی استقلال تصریح کرد: راحت بگویم، در استقلال نه خانی آمده است و نه خانی رفته است. آیا اهالی فوتبال ایران و مردم، اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان را می‌شناسند؟ چند بار دیده‌اید یک عضو هیات مدیره این باشگاه به رغم عملکرد موفق در باشگاهداری و فصل نقل و انتقالات مصاحبه کند و سر هواداران تیمش منت بگذارد؟ شما که با ادعای تامین منابع مالی 400 و 500 میلیارد تومانی وارد هیات مدیره باشگاه بزرگ و مردمی استقلال شدید، بفرمایید چکار کرده اید؟ چرا ناراحتید؟!

رحمتی گفت: همه می‌توانند به جلسه هیات مدیره بروند، شیرینی و میوه بخورند و خاطره تعریف کنند. پس شما چه کاره‌اید که به جای تامین پول، علیه سرمربی تیم مصاحبه می‌کنید؟ به جای سمپاشی، فرار رو به جلو و حمایت ویژه از دشمن خونی استقلال، به هواداران گزارش عملکردتان را در مدتی که تشریف آورده‌اید، ارائه بدهید تا مردم بدانند دست روی دست نگذاشته‌اید.

وی در خصوص اینکه علیرضا خانی اعلام کرده تا دیر وقت سرکار هستیم، اظهار داشت: نیازی نیست تا دیر وقت سر کار باشید. دو دقیقه وقت می‌گذاشتید دردِدل بازیکنان استقلال را که 7 ماه است حقوق نگرفته‌اند، می‌شنیدید و گره‌ای از مشکلات فراوان آنها باز می‌کردید.

رحمتی در مورد اینکه عضو هیات مدیره گفته اسم باشگاه استقلال خراب شده و نمی توانیم اسپانسر بیاوریم، عنوان کرد: اتفاقا اسم باشگاه استقلال را امثال شما خراب کرده‌اید. اسم استقلال خراب شدنی نیست. باشگاه ما یک برند است و هواداران میلیونی دارد.

مربی استقلال درخصوص صحبت عضو هیات مدیره مبنی بر اینکه عکس بیرون می‌دهند تا بگویند تحت فشار هستند، گفت: خیلی جالب است که حرف‌های اینستاگرام‌ و کانال‌های هواداری تیم رقیب را می‌زنید. جواد نکونام نیازی به شوآف ندارد. خدا را شکر حمایت امثال شما را هم نمی‌خواهد و همین که هوادار حامی‌اش باشد کافیست.

وی افزود: شما اگر فوتبال نگاه می‌کردید می‌فهمیدید با چه کسی طرف هستید. این وصله‌ها اتفاقا به شماها می‌چسبد نه کسی که از لحظه ورود به استقلال صادقانه کار کرده، بدون قرارداد صبح زود می‌آید و دیر وقت به خانه اش برمی‌گردد. او برای گرفتن بازیکن حرص می‌خورد و حالش بد می‌شود، نه شما که زیر کولر پا روی پای انداخته‌اید و جواب هوادار را نمی‌دهید. چند وقت یک بار هم با چنین حرف‌های سخیف و دیکته شده‌ای سمپاشی می‌کنید تا مشهور شوید.

پایان پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید