خرید کتاب یکی از هیجان‌انگیزترین کارهای ممکن است از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین سایت های خرید کتاب دست دوم بدانید.

بهترین سایت های خرید کتاب دست دوم

سلام نو پلاس: برای افزایش میزان کتاب های دست دوم و برابری نسخه نو و نسخه دست دوم کتاب ها، یکی از راه هایی که می توان با عملی کردنش به این حوزه کمک فراوانی رساند؛ فروش کتاب دست دوم است.

برای فروش کتاب دست دوم می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید، امروزه بیشتر از فروش حضوری کتاب دست دوم، فروش آنلاین کتاب دست دوم در بین مردم جاافتاده است، البته که باید گفت فروش آنلاین کتاب دست دوم بسیار بی دغدغه و دردسر تر از فروش حضوری کتاب دست دوم است.

در فروش حضوری کتاب علاوه بر پرداخت هزینه ی رفت و آمد، زمان زیادی هم برای پیدا کردن کتابفروشی ای که کتاب دست دوم نیز بفروشد باید صرف کرد. اما در فروش آنلاین کتاب دست دوم دیگر نیازی به هزینه ی رفت و آمد و صرف کردن هزینه ی حمل و نقل نیست و در هرجایی باشد در هر ساعتی از شبانه روز می توانید اقدام به فروش کتاب هایتان کنید.

eBay ؛ از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی کتاب دست دوم

eBayباید اولین بار برای هر کسی باشد که به دنبال خرید کتاب های دست دوم است. این دارای طیف گسترده ای از عناوین است، به خصوص برای آنهایی که محبوب تر هستند، و اغلب می توانید آنها را در اینجا ارزان تر از جاهای دیگر پیدا کنید. همچنین، احتمالاً با نحوه کارکرد آن، از جمله بررسی رتبه‌بندی فروشنده و مرتب‌سازی بر اساس قیمت، آشنا هستید.

به طور کلی، باید تعداد کافی فروشنده در eBay وجود داشته باشد که کتاب ها را با قیمت ثابتی عرضه کنند که شما نیازی به پیشنهاد دادن نداشته باشید. Bantam Books و CMedia دو تا از بهترین فروشندگان در آنجا هستند، اما تعداد زیادی از فروشندگان دیگر وجود دارد.

بسیاری تخفیف‌های چند خرید ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد در صورت خرید چندین کتاب به صورت یکجا از یک فروشنده، درصدی را پس انداز کنید. با استفاده از این، باید بتوانید چهار یا حتی پنج کتاب را با قیمتی بین ۱۰ تا ۱۵ دلار جای دهید – چیزی که اگر آنها را جدید بخرید غیرممکن است.

بهترین سایت های خرید کتاب دست دوم

تنها نکته منفی برای eBay، که تا حدودی برای همه پلتفرم‌های این فهرست صادق است، این است که شما برای دسته‌بندی صحیح کیفیت کتاب به شدت به فروشنده وابسته هستید. آیا “مثل جدید”، “بسیار خوب”، “خوب” یا صرفا “قابل قبول” است؟

مهم نیست که فروشنده چقدر قابل اعتماد است، انتظارات نابجا یک نگرانی واقعی است. از آنجایی که فروشنده به ندرت زحمت آپلود تصاویر واقعی کتاب را به خود می‌دهد، در عوض از تصاویر استوک استفاده می‌کند، واقعاً هر کسی حدس می‌زند که کتاب در نهایت چگونه خواهد شد.

همچنین سعی کنید دلتان را روی جلدهای خاصی نگذارید. هنگام جمع‌آوری یک مجموعه، بسیاری از افراد مشتاق هستند که اطمینان حاصل کنند که ستون‌ها همگی دوست‌داشتنی و مطابقت دارند، اما تلاش برای به دست آوردن جلد مورد نظر شما مستلزم تطبیق داده‌های کتاب‌شناختی برای نسخه‌های خاص است (و حتی در آن زمان، همیشه کار نمی‌کند). ممکن است خیلی به این موضوع اهمیت ندهید، اما اگر همه کتاب‌های دیگری که در یک مجموعه دارید، از یک چاپ خاص باشند، مطمئناً باید در نظر بگیرید.

با این حال، در کل، خرید کتاب های دست دوم از eBay ارزان، سریع و قابل اعتماد است.

بهترین سایت های خرید کتاب دست دوم

ریباکس؛ فروشگاه کتاب دست دوم

شما هم اگر عاشق کتاب و کتابخونی هستید، ریباکس براتون کلی کتاب دست دوم ارزون و با کیفیت داره. از کتاب‌های دانشگاهی گرفته تا رمان، شعر، روانشناسی و موفقیت رو می تونید با قیمتی ارزون و فقط با چندتا کلیک از ریباکس تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید. همه‌ی کتاب‌های ارائه شده در سایت ریباکس توسط کارشناس‌های ما از نظر کیفی بررسی و مورد تائید قرار گرفتن و دارای ضمانت مرجوعی هستند.

اگر شما هم تصمیم هوشمندانه‌ای برای خرید کتاب دست دوم گرفتید، با استفاده از طبقه بندی‌های موضوعی و موتور جستجوی سایت ریباکس گشتی بین کتاب‌های موجود بزنید. حتما کتاب‌های مورد علاقه خودتون رو با قیمتی تا ۷۰ درصد ارزونتر از کتاب نو پیدا می‌کنید. اگرهم کتاب مورد علاقتون موجود نبود نگران نباشید، چراکه روزانه تعداد زیادی کتاب به موجودی سایت ریباکس اضافه میشه. پس یادت نره که دوباره به ما سر بزنی.

بهترین سایت های خرید کتاب دست دوم

با ریباکس می‌تونی کتاب مورد علاقت رو با خیال راحت، کیفیت خیلی خوب و قیمت ارزون تهیه کنی و از خوندنش لذت ببری. در ضمن با این‌کار به محیط زیست هم کمک کردی و مانع قطع شدن درخت‌های بیشتر شدی. علاوه بر این ریباکس به صورت منظم کلی تخفیف و حراجی‌های ویژه داره. در زمان تخفیف‌ها می تونی کتاب‌ها رو با قیمت‌های باور نکردنی بخری.

تمام تلاش ما اینه که کتاب‌ها رو با بهترین کیفیت و ارزون ترین قیمت به دست کتابخون‌های عزیز برسونیم. در سایت ریباکس کتاب‌ها در سه حالت: در حد نو، خوب و قابل قبول طبقه‌بندی شدن. قیمت اونها هم طبیعتا با همدیگه فرق میکنه. همگی این کتاب ها از مراحل سخت کنترل کیفیت ریباکس رد شدن و می تونی از کیفیتشون مطمئن باشی.

۱. اطمینان از کیفیت و امکان مرجوعی

۲. تا ۷۰ در صد ارزانتر از کتاب نو با محتوایی یکسان

۳. قدرت انتخاب بالا بین هزاران کتاب

۴. دوستدار محیط زیست.

۵. ارسال رایگان به سراسر ایران برای سفارش‌های بالای ۴۰۰ هزار تومان

بهترین سایت های خرید کتاب دست دوم

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید