فراگیری زبان انگلیسی برای هر مهاجری اهمیت دارد از این رو با ما همراه باشید و درباره مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت بدانید.

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

سلام نو پلاس: حتی اگر بخواهید در داخل مرزهای ایران هم سفر کنید، با تفاوت زبان‌ها و لهجه‌ها مواجه خواهید شد؛ بنابراین سفر به خارج از کشور، بدون یادگیری زبان دوم، شما را با مشکلات زیادی رو به رو می‌کند. اما هزاران زبان در جهان وجود دارد که یادگیری آن‌ها، کار بسیار سختی است. به همین دلیل، یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت یکی از بهترین ایده‌ها است.

در شرایطی که یک سفر فوری یا موقعیت مهاجرت ناگهانی برای کسی پیش می‌آید، یادگیری سریع زبان، تبدیل به یک دغدغه بزرگ می‌شود. زبان انگلیسی، نسبت به دیگر زبان‌ها مانند عربی، چینی، فرانسوی، آلمانی و… بسیار ساده‌تر است.

این زبان به عنوان یک زبان بین‌المللی مورد قبول است، به همین علت می‌تواند پل ارتباط تمام مردم دنیا با یکدیگر باشد.

یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت چقدر طول می‌کشد؟

پیش از هر اقدامی، باید بدانید که یادگیری هر زبانی، نیاز به زمان دارد. هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که بدون پیش‌زمینه خاصی، در مدتی کوتاه (مثلا یک تا سه ماه)، صفر تا صد یک زبان را آموخته است.

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

مدت یادگیری انگلیسی برای مهاجرت، بستگی به چند فاکتور دارد:

• سطح کنونی شما

• زمان اختصاصی برای یادگیری

• دوره‌ها و منابع مورد استفاده

در قدم اول باید در یک آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی شرکت کنید. به خصوص اگر از پیش، با این زبان آشنا هستید، باید نقطه شروع مجدد خود را تعیین کنید. حتی اگر آشنایی قبلی شما به نظر خودتان بسیار مبتدی است، باز هم بهتر است در این آزمون‌ها شرکت نمایید.

پس از تعیین سطح، نوبت به انتخاب روش یادگیری می‌رسد. بسته به انتخاب شما در این مرحله، مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای تعیین سطح مشخص خواهد شد. شرکت در کلاس‌های عمومی برای یادگیری، حداقل به ۱ تا ۲ سال زمان نیاز دارد.

در عوض، با شرکت در کلاس خصوصی برای یادگیری زبان انگلیسی، می‌توانید در مدت کوتاه‌تری به نتیجه برسید. این زمان، بسته به سطح شما می‌تواند از ۶ تا ۹ ماه متغیر باشد.

البته باید توجه داشته باشید که اگر سطح شما بسیار ضعیف باشد و یا بین یادگیری وقفه بیندازید، این زمان طولانی‌تر خواهد شد. با این حال، راه‌هایی هم وجود دارند که می‌توانند روند آموزش را سرعت ببخشند.

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

چند راهکار برای تقویت زبان انگلیسی

راه‌های متعددی برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای مهاجرت وجود دارد. در ابتدا باید زبان جنرال خود را تقویت کنید و پس از آن، برای آزمون‌های بین‌المللی خود را آماده کنید. برای تقویت زبان انگلیسی می‌توانید از راه‌های زیر اقدام کنید:

• ثبت نام در کلاس‌های آنلاین یا حضوری زبان انگلیسی

• تکنیک غوطه وری؛ به این معنا که زندگی خود را غرق انگلیسی کنید.

• یافتن دوستی که با شما انگلیسی صحبت کند

• تماشای فیلم‌های زبان انگلیسی

• استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان و بازی های مناسب برای یادگیری زبان

• گوش دادن به اخبار انگلیسی

• مطالعه کتب، مجلات و یا سایت‌های انگلیسی

• ثبت نام در آموزشگاه زبان برای مهاجرت

این‌ها روش‌های مفیدی هستند که شما می‌توانید به راحتی زبان خود را تقویت نمایید؛ فقط فراموش نکنید رمز موفقیت در این امر تمرین مستمر و پشتکار خواهد بود.

عوامل تأثیرگذار در مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی

توانایی شما زمان آموزش زبان را کوتاه می‌کند

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می‌کشد؟ به‌قدری که شما از خود و توانایی‌هایتان خبردارید. منظورم این است که هر آدمی برای یادگیری شیوه‌های مختلفی دارد.

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

چقدر با شیوه‌های منحصربه‌فرد خودتان آشنا هستید؟ این مهارت‌ها درواقع می‌تواند به‌عنوان یک راه میان‌بر شما را سریع‌تر به مقصد برساند. پیش از یادگیری زبان انگلیسی، خودتان را یاد بگیرید.

انگیزه داشته باشید تا زبان را زود یاد بگیرید

نکته مهم بعدی انگیزه است. داشتن انگیزه موتور محرک شماست هر چه انگیزه قوی‌تری داشته باشد موتور شما با سرعت بیشتری حرکت می‌کند و درنهایت با صرف مدت کمتری به نتیجه خواهید رسید. پیش از هر کاری انگیزه‌های مستحکمی برای خودتان بیافرینید. بدون انگیزه تمام ساعاتی را که صرف یادگیری زبان می‌کنید حکم شکنجه را داشته که چیزی جز آزار روحی و جسمی برایتان ندارد.

چقدر زمان صرف یادگیری زبان می‌کنید

یادگیری زبان انگلیسی چند سال طول میکشد؟ برای کوتاه کردن این مسیر نیاز دارید که خودتان را غرقه در زبان کنید، ناچارید که مدتی برای فعالیت‌های دلخواه دیگرتان وقت کمتری صرف کنید و در طول روز کمی به زبان انگلیسی زندگی کنید. البته این کار را همراه با لذت انجام دهید وگرنه هر کاری که با اجبار انجام بگیرد نتیجه مطلوبی به‌جا نخواهد گذاشت.

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

محیط یادگیری زبان

یاد گرفتن زبان انگلیسی چقدر طول میکشد؟ اگر توانایی این را دارید که در حین یادگیری زبان انگلیسی در یک محیط انگلیسی‌زبان حضور پیدا کنید که درواقع دوپینگ کرده‌اید.

سن، بسیار مؤثر در مدت زمان یادگیری زبان

و ای‌دادبیداد از سن و سال. سن برای برخی افراد تبدیل به یک مانع و معضل جدی شده است و به همین بهانه از همان ابتدا از یادگیری زبان ناامید می‌شوند. قطعاً اگر مخاطب ما برای پرسش چقدر یادگیری زبان انگلیسی طول می‌کشد؟ کودکان باشند، خب باید گفت که نه خیلی زیاد چرا که بهترین سن یادگیری زبان سن کودکی است.

برای بزرگ‌سالان هر چه سن بالاتر می‌رود نیاز به تمرین و تکرار بیشتری احساس می‌شود. آن‌هم نه به این دلیل که توانایی ذهنی بچه‌ها بیشتر از بزرگ‌سالان است بلکه به این دلیل است که کودکان فاقد ترس از یادگیری‌اند و هم اینکه دغدغه و مشغله ذهنی بزرگ‌سالان را ندارد.

اگر بتوانید ترس و مشغله‌هایتان را مدیریت کنید حتی بهتر و سریع‌تر از کودکان‌هم یاد خواهید گرفت؛ بنابراین سن بهانه خوبی برای تنبلی در یادگیری زبان نیست.

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید