محمد وحیدی نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از به ثمر رسیدن پیگیری‌ها برای پرداخت سهم صندوق بازنشستگی کشوری از معوقات قانون رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: با این حساب احکام بازنشستگی معلمانی که از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بازنشسته شدند، باید با لحاظ مزایای رتبه بندی پرداخت شود.

سورپرایز جدید برای معلمان | پرداختی جدید برای معلمان بازنشسته
به گزارش سلام نو، محمد وحیدی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای صدور احکام معلمان بازنشسته با لحاظ مزایای قانون رتبه بندی معلمان، عنوان کرد: پس از اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان از تاریخ ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ بازنشستگی معلمان با لحاظ مزایای قانون رتبه بندی با مشکل مواجه شد و صندوق بازنشستگی اقدام به صدور احکام بازنشستگی برای معلمان بازنشسته نمی‌کرد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مسئله به این دلیل بود که سهم صندوق بازنشستگی از اجرای قانون رتبه بندی معلمان در ۶ ماهه سال ۱۴۰۰ پرداخت نشده بود و به همین دلیل حکم بازنشستگی معلمان صادر نمی‎‌شد.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، معاون توسعه و مدیریت آموزش و پرورش امروز خبر از پرداخت سهم صندوق از مطالبات سال ۱۴۰۰ داد؛ بنابراین احکام معلمان بازنشسته بعد از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ تا امروز باید با لحاظ مزایای رتبه بندی صادر شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر انتظار داریم معوقات معلمان از اجرای قانون رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰ نیز با پیگیری‌های وزارت آموزش و پرورش از سازمان برنامه و بودجه هرچه سریع‌تر پرداخت شود و این موضوع را از طریق کمیسیون دنبال خواهیم کرد./خانه ملت

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید