عبدالوهاب سمو، مرد ۳۰ ساله ترکیه ای که به «مرد زنبور» شهرت دارد، با حمل ۶۵ کیلوگرم زنبور در بدن خود را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد.

ثبت نام مرد زنبوری در کتاب گینس + رکوردشکنی

به گزارش سلام نو، عبدالوهاب سمو، از استان وان ترکیه که ۳۰ سال است به زنبورداری اشتغال دارد، صدها هزار زنبور را در بدنش خود جمع‌آوری کرد تا توجه مردم را به عسل ارگانیک معطوف کند و در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شود.

یک شهروند ترکیه که به «مرد زنبور» شهرت دارد، با حمل ۶۵ کیلوگرم زنبور در بدن خود می‌خواهد در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شود.

سمو با نام مستعار «مرد زنبور» اغلب تلاش می‌کند تا رکورد گینش برای جمع‌آوری بیشترین تعداد زنبور در بدن انسان را بشکند. وی در سال ۲۰۲۰ در بدنش ۴۹ کیلوگرم زنبور جمع‌آوری کرد. سمو اخیرا موفق شد این وزن را به ۶۰ کیلوگرم برساند.

وی گفت که آخرین اقدام وی کمی دشوار بوده است، زیرا زنبورها تهاجمی بوده‌اند.

سمو تصریح کرد: هدف من این است که به ۶۵ کیلوگرم برسم و رکورد جهانی را بشکنم. اگر مورد حمایت قرار بگیرم، می‌توانم به این هدف برسم. امیدوارم روزی موفق شوم.

لازم به ذکر است، رکورد گینش برای جمع‌آوری بیشترین تعداد زنبور در بدن انسان توسط یک شهروند چینی شکسته شد. این فرد در بدن خود ۶۳ کیلوگرم زنبور جمع‌آوری کرده بود.

مرد زنبور,مرد زنبوری در ترکیه

مرد زنبور,مرد زنبوری در ترکیه

مرد زنبور,مرد زنبوری در ترکیه

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید