ایمان گودرزی؛ اینترمیامی امروز مقابل کروزآزول در بازی‌های لیگ کاپ ۲۰۲۳ قرار می‌گیرد. در این تورنمنت تیم‌هایی از ‌ام‌ال‌اس و لیگ مکزیک قرار دارند. از زمانی که شایعه آمدن لئو به میامی داغ شد امریکایی‌ها به گمانه‌زنی در مورد اولین بازی او برای صورتی‌پوشان میامی پرداختند. حالا انتظار می‌رود که تیم

نگاهی به شاهکارهای مسی؛ مرد اولین‌ها

ایمان گودرزی در خبرآنلاین نوشت: اینترمیامی امروز مقابل کروزآزول در بازی‌های لیگ کاپ ۲۰۲۳ قرار می‌گیرد. در این تورنمنت تیم‌هایی از ‌ام‌ال‌اس و لیگ مکزیک قرار دارند. از زمانی که شایعه آمدن لئو به میامی داغ شد امریکایی‌ها به گمانه‌زنی در مورد اولین بازی او برای صورتی‌پوشان میامی پرداختند. حالا انتظار می‌رود که تیم دیوید بکهام امروز از فوق ستاره خود رونمایی کند.
به مناسبت شروع دوران لیونل مسی در ایالات متحده، نگاهی به عملکرد او در اولین بازی‌ها برای تیم‌های قبلی این بازیکن می‌پردازیم.

بارسلونا


۱۶ اکتبر ۲۰۰۴ یکی از تاریخی‌ترین روزها در باشگاه آبی و اناری‌پوش به حساب می‌آید. این تاریخی بود که مسی فوتبال خود را با بارسلونا آغاز کرد، جایی که او همه چیز را در سطح باشگاهی و شخصی به دست آورد. در بیشتر اوقاتی که در آنجا بود، تصور اینکه او برای تیم دیگری بازی کند غیرممکن به نظر می‌رسید، تا زمانی که وضعیت بد مالی کاتالان‌ها، او را مجبور به ترک خانه کرد.
اولین حضور آرژانتینی برای بلوگرانا در دربی کاتالان مقابل اسپانیول بود. مسی تنها در ۱۷ سالگی و با پیراهن شماره ۳۰ در دقیقه ۸۲ به‌عنوان بازیکن تعویضی جانشین دکو شد که تنها گل بازی را به ثمر رسانده بود.

پاری‌سن‌ژرمن


با وجود اینکه قبل از این انتقال شایعات زیادی در مورد جدایی احتمالی لئو از نیوکمپ به گوش می‌رسید، باز هم دیدن او در لباس دیگری به جز بارسلونا بسیار سخت و شوکه‌کننده بود. با این حال مسی در پاریس زیاد برای به دست آوردن شماره ۱۰ که در دست یار قدیمی خود یعنی نیمار بود، پافشاری نکرد و ترجیح داد با شماره ۳۰ وارد میدان شود.
اولین حضور مسی برای پاری‌سن‌ژرمن در بازی خارج از خانه مقابل رنس در ۲۹ آگوست ۲۰۲۱ بود. او بار دیگر به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و جایگزین نیمار برزیلی در ترکیب تیم شد. مسی در این بازی چندین بار کارهایی که از او انتظار داشتیم را انجام داد و پاریس در نهایت موفق شد با دو گل امباپه بازی را ببرد.

تیم ملی آرژانتین


حرفه بین‌المللی مسی در ۱۷ آگوست ۲۰۰۵ آغاز شد، یعنی ۱۷ سال قبل از اینکه او سرانجام جام جهانی را به دست آورد، جامی که برای مدت طولانی به نظر می‌رسید ممکن است او آن را هیچ وقت در کارنامه خود نداشته باشد.
با این حال، اولین بازی ملی این بازیکن ۱۸ ساله برایش فراموش نشدنی بود. در این بازی دوستانه مقابل مجارستان که در بوداپست برگزار شد، مسی در دقیقه ۶۳ وارد زمین شد و تنها ۴۳ ثانیه طول کشید که با کارت قرمز زمین بازی را ترک کند و اخراج شود! خوشبختانه اتفاقاتی که در بازی اول برای او رخ داد نشانه‌ای از آینده او نداشت.

شروع با اینترمیامی
پس از اینکه لیونل مسی تصمیم گرفت روزهای پایانی فوتبال خود را در میامی پشت سر بگذارد انتظار می‌رود که او را امروز برای اولین بار با شماره ۱۰ مقابل کروزآزول در تیم جدیدش ببینیم.
با آمدن این بازیکن به ایالات متحده، مسیمانیا میامی را به تصاحب خودش در آورده است. بلیت‌های این مسابقه مدت‌هاست که تمام شده و باید دید برنده جام جهانی ۲۰۱۸ در اولین بازی برای تیم جدیدش چه آماری از خود به جای خواهد گذاشت.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید