صندوق سرمایه‌گذاری عربستان ظاهرا مشکلی ندارد که بالاترین رقم دستمزد تاریخ فوتبال و تاریخ ورزش جهان را به ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن پیشنهاد دهد.

رقابت عربستانی‌ها با رئال مادرید؛ بعد از بنزما حالا نوبت ام‌باپه است

به گزارش ایسنا و به نقل از CBS، کیلیان ام‌باپه حاضر به تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن نیست. باشگاه پاریسی به این بازیکن اعلام کرده است که یا باید قراردادش را در تابستان تمدید یا اینکه تیم را ترک کند. صندوق سرمایه‌گذاری عربستان که به دنبال تحولی گسترده در  لیگ و فوتبال این کشور است برای جذب کیلیان ام‌باپه اعلام آمادگی کرده است و قصد دارد که با ارائه رقمی وسوسه‌انگیز او را جذب کند.

چهار باشگاه الاهلی، النصر، الاتحاد و الهلال با بودجه صندوق سرمایه‌گذاری عربستان می‌توانند با هر بازیکن از فوتبال جهان با هر قیمتی قرارداد امضا کنند. پیش از این کریستیانو رونالدو و کریم بنزما و چندین ستاره بزرگ دیگر راهی لیگ عربستان شده‌اند. تیم‌های این کشور به مسی و نیمار هم پیشنهاد دادند اما آنها حاضر به حضور در این تیم‌ها نشدند و اکنون باید دید که آیا ام‌باپه چنین مسیری را انتخاب می‌کند یا نه.

بسیار بعید است که ام‌باپه راهی لیگ عربستان شود؛ چرا که مالک متمول پاری‌سن‌ژرمن هم حاضر است که بالاترین رقم تاریخ را به این بازیکن برای ماندن پیشنهاد دهد اما ظاهرا این بازیکن رویای حضور در رئال مادرید را دارد و تنها برای پوشیدن پیراهن این تیم حاضر است که پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید