یکی از رکوردهای دیدنی آشریتا راه رفتن داخل  گونی است که این رکوردزنی را در مغولستان انجام داده و با یک گاو میش رقابت کرد

این مرد رکورد دار ثبت رکورد گینس است + زندگی نامه و عکس

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، تاکنون بیش از ۳۰۰ رکورد عجیب و غریب از او در کتاب رکوردهای جهانی به ثبت رسیده و تقریبا سالی نیست که کتاب گینس بیرون بیاید و اسم آشریتا فورمن در آن نباشد. خیلی‌ها آشریتا فورمن را به عنوان رکورددار بیشترین رکورد در گینس می‌شناسند.

می‌گویند این عنوان را دوست دارید؟

بله، همین‌طور است که می‌گویند.

اولین رکوردتان را چه زمانی به نام خود ثبت کردید؟

سال ۱۹۷۹ و رکورد کلاغ‌پر بود. رکورد قبلی ۳۲ کیلومتر بود و رکورد من ۴۳ کیلومتر.

یادتان هست که چقدر طول کشید؟

زمان طولانی‌ای بود، فکر کنم حدود ۵ ساعت و ۲۰ دقیقه طول کشید. این رویای من بود که در این مورد رکورددار باشم. اصلا فکرش را نمی‌کردم که بتوانم این کار را انجام دهم. روزی که مدیتیشن را آغاز کردم مربی‌ام به من گفت که من نیروی فوق‌العاده‌ای دارم. من فهمیدم که پر از انرژی مثبت هستم و می‌توانم نام خود را در گینس به ثبت برسانم.

​  در سال 2007 در بانکوک، آشریتا توانست با نگه داشتن قلاده یک ببر تا 5 کیلومتربه مدت 40 دقیقه که برای جالب تر شدن نمایشش 100 متر اول و 75 متر آخر را لی لی طی کرد رکورد دیگری به رکوردهای خود اضافه کند. ​  در سال ۲۰۰۷ در بانکوک، آشریتا توانست با نگه داشتن قلاده یک ببر تا ۵ کیلومتربه مدت ۴۰ دقیقه که برای جالب تر شدن نمایشش ۱۰۰ متر اول و ۷۵ متر آخر را لی لی طی کرد رکورد دیگری به رکوردهای خود اضافه کند.

پس شما مدیتیشن هم می‌کنید؟

بله برخی از تمریناتش را انجام می‌دهم.

شما گفتید که ثبت‌نامتان در کتاب گینس یک آرزو بود یعنی از کودکی این آرزو را داشتید؟

من همیشه رویای دیدن نامم را در گینس در سر داشتم. نمی‌دانم چرا اما همیشه دوست داشتم تبدیل به یک انسان خاص و شگفت‌انگیز بشوم. همیشه آرزو داشتم یکی از بهترین افراد دنیا باشم.

چه چیزی باعث شد کلاغ‌پر را به عنوان اولین رکورد انتخاب کنید؟

نمی‌دانم، یک روز صفحه‌های گینس را ورق می‌زدم و ناگهان به فکرم رسید که اولین رکوردم کلاغ‌پر باشد. آن موقع می‌توانستم ۵۰ تا کلاغ‌پر بروم. بعد از هر مدیتشین، کلاغ‌پر تمرین می‌کردم و رفته‌رفته با گذشت زمان بهتر شدم تا اینکه در مدت چند ماه موفق شدم ۱۰ هزار تا کلاغ‌پر بروم.

وقتی این رکورد را زدید اطرافیانتان حیرت‌زده شدند؟

نه خیلی زیاد! من هم از این موضوع تعجب کردم.

آشریتا در رکوردی باور نکردنی توانست در کلمبیا با 7 دقیقه و 29 ثانیه فوت کردن بدون وقفه یک تمبر، آن را 100 متر جلو ببرد و نامش بار دیگر در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود. آشریتا در رکوردی باور نکردنی توانست در کلمبیا با ۷ دقیقه و ۲۹ ثانیه فوت کردن بدون وقفه یک تمبر، آن را ۱۰۰ متر جلو ببرد و نامش بار دیگر در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود.

آیا تا به حال پیش آمده که یک نفر رکورد شما را بشکند و بعد شما دوباره همان رکورد را بزنید؟

این یک انگیزه است برای من. اگر وقت داشته باشم حتما این کار را می‌کنم. البته نه به خاطر خصومتی که با فرد خاصی داشته باشم به هیچ عنوان این‌طور نیست بلکه می‌خواهم خودم را محک بزنم.

بعد از اولین کلاغ‌پر چه رکوردی را زدید؟

رکورد بعدی‌ام پشتک زدن و حرکت به سمت جلو بود. این‌بار ۱۲ کیلومتر را طی کردم و خودم هم از این کار بسیار تعجب کردم. اما بعد از این رکوردزنی خیلی اذیت شدم و به فکر افتادم تا بیشتر مدیتیشن کنم.

راز خاصی برای این همه رکوردزنی دارید؟

من همیشه برای رکورد زدن به خودم می‌گویم من جسم نیستم یک روح هستم و برای همین هم رکوردهای سختی می‌زنم.

در مجموع چند رکورد زده‌اید؟

فکر می‌کنم تا حالا ۳۷۴ رکورد زده‌ام.

چند رکورد دارید که هنوز فرد دیگری آن را نشکسته است؟

۱۳۵ رکورد دارم که خوشبختانه هنوز هیچ‌کس آنها را نشکسته است.

شما زیر آب هم رکورد دارید؟

بله رکورد زدن زیر آب اختراع خودم بود. ماه‌ها طول کشید تا به تکنیک‌های مختلف برای ثبت رکورد زیر آب دست پیدا کنم تا اینکه بالاخره به نتیجه رسیدم.

شما رکورددار روشن کردن بیشترین شمع روی کیک هستید اگر اشتباه نکنم ۴۸ هزار و ۵۲۳ شمع روی یک کیک را در یک زمان روشن کرده‌اید. از این ایده عجیب بگویید.

البته این کار گروهی بود. من و ۵۵ نفر از دوستانم تصمیم گرفتیم تولد استادمان را جشن بگیریم. من همه این شمع‌ها را روشن کردم و بعد همگی مسوول خاموش کردن آنها شدیم؛ اما چون ایده این کار مال من بود این رکورد هم به نام من ثبت شد.

شما رکوردهای عجیب زیادی دارید چرا این کار را می‌کنید؟

من عقیده دارم که اگر یک نفر کاری را انجام می‌دهد شما هم می‌توانید آن را انجام دهید. آن یک نفر هم مثل شما انسان بوده پس بنابراین شاید کاری مشکل باشد اما نشدنی نیست.

شما از این همه رکورد زدن خسته نشده‌اید؟

من که گفتم چون مدیتیشن می کنم همیشه آماده رکورد زنی های جدید هستم.

رکورد زنی بعدی شما چیست؟

هنوز در این باره فکری نکرده‌ام اما مطمئن هستم که ایده جدیدی را به مرحله اجرا می گذارم.

آیا شده که از شکسته شدن رکورد خود ناراحت شوید؟

خیر به هیچ عنوان، قبلا هم گفته‌ام همه ما انسان هستیم و این به معنی این است که اگر من کاری را انجام می دهم فرد دیگری هم  می تواند آن را انجام دهد پس ناراحتی‌ای در کار نخواهد بود.

برای افرادی‌که دوست دارند مثل شما رکورد دار گینس باشند چه صحبتی دارید؟

به آنها می‌گویم که تلاش کنند و اگر موفق نشدند ناامید نشوند زیرا پشت هر تلاشی همیشه موفقیت نهفته است. برای رسیدن به آرزوهایتان هیچ وقت ناامید نشوید تا مثل من نام شما در گینس بارها به ثبت برسد.

گفت و گو باکسی که رکورددار رکوردهای ثبت‌شده در گینس است
یکی از رکوردهای دیدنی آشریتا راه رفتن داخل  گونی است که این رکوردزنی را در مغولستان انجام داده و با یک گاو میش رقابت کرد

 

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید