­رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: بر اساس ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو باید مجوز شماره گذاری و معرفی خودروهای تولیدی، از سمت ستاد نوسازی انجام شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مهران سالاریه افزود: بر اساس ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو و اصلاحیه این ماده، یکی از ارکان شماره گذاری خودروهای تولیدی یا وارداتی، مجوزیست که از سمت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده باید ارائه شود تا پلیس راهور ناجا نسبت به شماره گذاری اقدام کند. 

وی ادامه داد: هماهنگی‌هایی از قبل صورت گرفته که باید مجوز شماره گذاری و معرفی خودروهای تولیدی از سمت این ستاد انجام شود بنابراین شماره گذاری تعدادی از خودروها اکنون از طریق سامانه‌ای که برای این مورد طراحی شده، در حال انجام است. در همین خصوص مکاتبه‌ای هم با رئیس پلیس راهور ناجا صورت گرفته، مبنی بر اینکه همه خودروهایی که تولید یا وارد شده اند و آماده شماره گذاری هستند، الزاما از این ستاد باید برای دریافت عوارض اسقاط اعم از نقدی یا گواهی اسقاط اقدام شود تا بعد از آن به پلیس راهور معرفی شوند. 

رئیس ستاد نوسازی نا وگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: از رئیس پلیس راهور در خواست داریم که به همکاران خود این موضوع را اعلام کنند تا زمانی که مجوزی از سمت این ستاد صادر نشده نسبت به شماره گذاری اقدام نکنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کد خبرنگار: ۲۰
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    دولت فقط باید بگه یک یا ۲ سواری فرسوده باید اسقاط بشه یدونه وارداتی پلاک بشه تا بتونه کنترول کنه..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید