وی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد کتاب قرآن، بیان کرد: قرآن تنها کتاب آسمانی است که تحریف نشده و خداوند می فرماید این کتاب را از دستبرد دیگران صیانت می کنم.

توهین به قرآن نشانگر درماندگی دشمنان اسلام است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: توهین به ساحت مقدس قرآن کریم نشانگر درماندگی دشمنان در برابر گسترش ارزش ها و باورهای اسلامی در جهان است.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی ‌و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: اقدام ننگین توهین به مقدسات اسلام و آیات قرآنی متاسفانه همواره از سوی دشمنان اسلام و بویژه جهان غرب تکرار شده است.

وی افزود: کشورهایی که با وجود ادعای احترام به حقوق دیگران بارها به باورهای دینی بی‌احترامی کرده و موجب جریحه دار شدن قلب میلیون ها مسلمان شده اند.

وی تصریح کرد: دشمنان در گذشته با مطرح کردن سکولاریزم ابتدا به دنبال منزوی کردن دین مسیح بودند و این روزها سعی دارند با اقداماتی ننگین و نابخردانه ارزش های اسلامی را در جامعه کمرنگ کنند.

حجت الاسلام نوری افزود: آنها برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر ابزاری بهره می گیرند به گونه‌ای که هم از مقدسات این دین کاریکاتور رسم می‌کنند و حتی دست به سوزاندن آیات الهی آن نیز می زنند.

امام جمعه بجنورد گفت: اهانت به قرآن کریم در سوئد از سوی جریان خاصی هدایت شده است که می خواهند عقاید و ارزش های اسلامی ما را بسوزانند.

وی تصریح کرد: صرف محکوم کردن کفایت نمی کند و باید همه کشورهای اسلامی با این جریان برخورد کنند و سفرای سوئد در کشور خود را فرا بخوانند.

وی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد کتاب قرآن، بیان کرد: قرآن تنها کتاب آسمانی است که تحریف نشده و خداوند می فرماید این کتاب را از دستبرد دیگران صیانت می کنم.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: قرآن کتاب جامعی است که تمامی مباحث اخلاق، تاریخ، جامعه شناسی وخانواده در آن وجود دارد و بهترین راهنما برای بشریت است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی، گفت: امام حسین(ع) در نهضتی که به راه انداخت از عزیزترین های خود؛ حضرت علی اکبر(ع) و حضرت علی اصغر(ع) گذشت تا ارزش های دینی حفظ شود.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: حضور مادران ولایتمدار در مراسم شیرخوارگان حسینی نیز نشانگر آن است که آنها نیز حاضرند برای حفظ ارزش های اسلامی از فرزندان خود بگذرند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید