پاسپورت کشورهای دومینیکا و ترکیه محبوب و پرطرفدار است از این رو با ما همراه باشید و بدانید پاسپورت دومینیکا بهتره یا ترکیه.

پاسپورت دومینیکا بهتره یا ترکیه

سلام نو_ سرویس گردشگری: برای پاسخ به پاسپورت دومینیکا بهتره یا ترکیه نیاز است پیش از هر تحقیق و یا اقدامی به نیاز و هدف خود توجه داشته باشید و بعد سنجشی از شرایط اخذ پاسپورت‌های این دو کشور و مزایا و معایب هر یک ترتیب دهید. مهم است بدانید اعتبار پاسپورت، هزینه دریافت پاسپورت، بازه زمانی صدور پاسپورت، قوانین مالیاتی حاکم بر کشور، نحوه اعطای تابعیت به دیگر اعضای خانواده، زبان معیار و ابعاد و شرایط اقتصادی هر کدام از این دو کشور به چه صورت است. این عوامل بسیار در تصمیم‌گیری تأثیرگذار هستند و موارد شخصی نیز لازم است کنار هر یک از این عوامل سنجیده شوند تا به متر و معیاری درخور توجه دست پیدا کنید.

مقایسه پاسپورت دومینیکا و ترکیه

پاسپورت دومینیکا بهتره یا ترکیه، سؤال طیف وسیعی از افرادی است که تمایل دارند برای پاسپورت دوم خود اقدامی کنند. برای یافتن پاسخ این پرسش همان طور که پیش‌تر اشاره کردیم بایستی عوامل مختلفی را در نظر بگیرید و با شرایط دریافت پاسپورت هر یک از این کشورها و البته شرایط، نیاز و هدف شخصی خود بسنجید و به جواب مطلوب برسید. در حال حاضر یک یک این عوامل را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

پاسپورت دومینیکا بهتره یا ترکیه

برای اینکه بدانیم پاسپورت دومینیکا بهتره یا ترکیه، مهم‌ترین شاخص اعتبار پاسپورت است. تا به این لحظه قدرت پاسپورت دومینیکا بیشتر از ترکیه است و طبق آخرین رتبه‌بندی پاسپورت‌ها، پاسپورت دومینیکا رتبه ۳۴ را به خود اختصاص داده در حالیکه پاسپورت ترکیه در ردیف ۵۴‌ام این رتبه‌بندی قرار می‌گیرد این به معنای اعتبار بیشتر پاسپورت دومینیکا است و به واسطه اعتبار بیشتر این پاسپورت امکان سفر به کشورهای بیشتر و ارجح‌تر بدون داشتن ویزا وجود دارد.

اخذ پاسپورت هر یک از این کشورها شامل هزینه می‌شود، هزینه پیش روی متقاضی برای سرمایه‌گذاری در کشور دومینیکا یا ترکیه است. با صرف نظر از هزینه‌های جانبی برای سفارت و تشکیل پرونده، هر فرد برای دریافت پاسپورت ترکیه در حالتی که خرید ملک را به عنوان تزریق سرمایه به این کشور انتخاب کند لازم است مبلغی بالغ بر ۴۰۰.۰۰۰ دلار آمریکا صرف کند در صورتیکه برای دریافت پاسپورت دومینیکا با شرایط سرمایه‌گذاری تعیین شده توسط دولت این کشور تنها به ۱۴۴.۰۰۰ دلار نیاز است.

پاسپورت دومینیکا بهتره یا ترکیه

برای دانستن پاسپورت دومینیکا بهتره یا ترکیه، بازه زمانی صدور پاسپورت نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است و جالب اینکه مدت زمان دریافت پاسپورت دومینیکا و ترکیه تا حدودی با هم برابری می‌کند و در صورتیکه مدارک شما کامل باشد و نیاز به رفع نواقص نداشته باشد در زمانی کمتر از ۶ ماه پروسه اخذ پاسپورت صورت می‌گیرد. در این میان برای بسیاری سؤال است که نحوه دریافت تابعیت برای دیگر اعضای خانواده به چه شکل است، شما با اخذ پاسپورت دومینیکا این امکان را دارید تا برای همسر و فرزندان مجرد خود (در هر سنی که هستند)، والدین و حتی خواهر و برادر مجرد خود نیز تابعیت دومینیکا را دریافت کنید اما درباره کشور ترکیه این موضوع صدق نمی‌کند و فردی که پاسپورت این کشور را دریافت کرده تنها می‌تواند همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را به عنوان همراه در پرونده معرفی کند و برای آنان تابعیت ترکیه را بگیرد.

شما به عنوان متقاضی پاسپورت دومینیکا و یا ترکیه لازم است درباره زبان معیار کشور مقصد بدانید چرا که برای زندگی در آن چه به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت بایستی با زبان رسمی آن کشور صحبت کنید.

پاسپورت دومینیکا بهتره یا ترکیه

برای دریافت پاسپورت هر یک از این دو کشور از طریق سرمایه‌گذاری، نیاز به ارائه مدرک زبان نیست با این وجود زبان رسمی در دومینیکا، انگلیسی و در ترکیه، ترکی استامبولی است. با در نظر گرفتن این موضوع چه بسا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

انتخاب پاسپورت دومینیکا و ترکیه بر اساس اقتصاد

اقتصاد مشخص می‌کند پاسپورت دومینیکا بهتره یا ترکیه. در انتخاب مقصدی برای گرفتن تابعیت مهم است توجه کنیم که شرایط اقتصادی در آن به چه شکل است، اقتصاد روبه رشد یک کشور به عوامل مختلفی بستگی دارد اما درباره اقتصاد دو کشور دومینیکا و ترکیه لازم است بدانید که دومینیکا با توجه به سیاست‌های موفق دولت و البته روابط دیپلماتیک با کشورهای قدرتمند توانسته برای شهروندان خود اقتصاد پویا و باثباتی را فراهم کند این در حالی است که شرایط اقتصادی ترکیه نیز مانند ایران در سال‌های اخیر نوسنات بسیاری را تجربه کرده و شرایط غیرقابل پیش‌بینی آن در آینده نیز بسیاری از سرمایه‌گذاران را دلسرد نموده است.

پاسپورت دومینیکا بهتره یا ترکیه

خوب است پیش از سرمایه‌گذاری در هر یک از این کشورها نگاهی به مالیات و قوانین آن داشته باشید. دومینکا در این شاخص کشوری محبوب‌تر به شمار می‌رود چرا که دارایی، ارث، سود ناشی از معاملات ملک و درآمدهای کسب شده از سرمایه‌گذاری خارجی در این کشور معاف از مالیات هستند و این برای شما به عنوان سرمایه‌گذار خبر بی‌نظیری است. درباره ترکیه نیز باید بدانید که این کشور بخشی از بودجه خود را از مالیات کسب و کارها، ملک، درآمد و هزینه‌ها تامین می‌کند و این به معنای قوانین سختگیرانه برای پرداخت مالیات در ترکیه است.

در آخر با توجه به مواردی که گفته شد، در ظاهر دومینیکا پاسپورت بهتری برای یک سرمایه‌گذار محسوب می‌شود البته که هدف و نیازهای هر متقاضی بایستی در نظر گرفته شود ممکن است شما تمایل داشته باشید به ایران راحت‌تر دسترسی پیدا کنید و همین امر سبب شود که ترکیه را به دلیل همسایگی و همجواری با خاک ایران انتخاب کنید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید