بهتر است در صورت رزرو تور بالی در روزهای بارانی این شهر خودتان را به این ۹ راه محدود نکنید. بلکه امکان یافتن فعالیت‌های مشابه با کمی تحقیق برایتان وجود دارد. حتی می‌توانید در این مورد یا سایر مسائل مربوط به تور بالی با آژانس‌های مسافرتی تماس بگیرید.

با چالش بارش باران در زمان سفر به بالی چه باید کرد؟

بر خلاف نیمه‌ی شمالی کره‌ی زمین، با ورود به نیمه‌ی اول سال آب و هوای کشورها و شهرهای شرق آسیا بارانی می‌شود. با شدت یافتن گرما و رطوبت هوا در شرق آسیا چالش بسیاری از مسافران گذراندن مدت اقامتشان در روزهای بارانی شهر است. یکی از پرتقاضاترین پکیج‌های مسافرتی شرق آسیا حتی در نیمه‌ی اول سال، تور بالی اندونزی است. اما در فصل بارانی بالی، شدت بارش‌ها به حدی است که استفاده از تفریحات همیشگی شهر برای مسافران دشوار می‌شود. در این شرایط باید به دنبال راه‌های جایگزین برای گذراندن اواقت در ایام بارانی بالی باشیم.

  1. تور بالی به علاقمندان یوگا اختصاص دارد

انجام تمرینات یوگا و گذراندن دوره‌های تخصصی این رشته‌ی ورزشی یکی از دلایل رزرو تور بالی توسط مسافران است؛ زیرا سالانه اساتید زیادی از این رشته‌ی ورزشی راهی این شهر می‌شوند. حتی بسیاری از مسافران در زمان رزرو تور بالی اندونزی، برای دور بودن از هیاهوی شهر محل اقامت خود را در منطقه‌ی جنگلی اوبود انتخاب می‌کنند. اما در رزوهای بارانی شرایط کمی متفاوت است. با افزایش بارندگی بسیاری از مسافران چاره‌ای جز اقامت در اماکن سرپوشیده مانند هتل‌ها ندارند. برای همین بهترین راه برای گذراندن اوقات فراقتتان در بالی انجام تمرینات یوگا است. در این رابطه حتی برخی از هتل‌های بالی کلاس‌های یوگا را به صورت اختصاصی برگزار می‌کنند.

  1. از فروشگاه‌های مدرن بالی خرید کنید

برخلاف تصور مسافران، بالی فقط برای تفریحات آبی و انجام یوگا نیست. در حال حاضر اندونزی به عنوان یکی از کشورهای در حال توسعه مراکز خرید مدرنی را احداث کرده است. فراوانی این مراکز خرید به بالی هم رسیده و مراکز خرید بسیاری در مناطق کوتا و نوسادو وجود دارد. این مراکز خرید مهم برندهای مشهور دنیا نظیر ورساچه، دانهیل و هرمس را درون خود جای داده است. در صورت رزرو تور بالی پیشنهاد می‌کنیم به این فروشگاه‌ها سر زده و از برندهای معروف برای خوتان و عزیزانتان خرید کنید.

  1. تئاتر، محبوب‌ترین انتخاب برای علاقمندان به هنر

اگر به هنر و تئاتر علاقمند هستید، نمایش‌های محلی شهر بالی را از دست ندهید. تقریبا در تمامی طول سال داخل این شهر تئاتر برگزار می‌شود. نمایش‌های بالی معمولا با نورپردازی‌های زیبا، رقص‌های محلی و سیستم‌های صوتی قوی تلفیق می‌شود. در نتیجه با حضور در تئاترهای بالی، یک نمایش کامل را تماشا خواهید کرد. در نظر داشته باشید که شاید این نمایش‌ها بیشتر مناسب بزرگسالان باشد. اما در بالی تفریحاتی هم مخصوص کودکان وجود دارد.

با چالش بارش باران در زمان سفر به بالی چه باید کرد؟

  1. موزه‌های سه بعدی و چالش اتاق فرار را در بالی امتحان کنید

در صورت رزرو تور بالی حداقل یک بار به موزه‌های سه بعدی این شهر سفر کنید. این موزه‌های سه بعدی در واقع نقاشی‌های دیواری هستند که شما می‌توانید در  کنار آن‌ها با خلاقیت خود و به صورت خانوادگی عکس یادگاری بگیرید. یکی از معروف‌ترین نمایشگاه‌های هنری سه بعدی در بالی، موزه رویاها نام دارد. البته موزه‌ی رویا تنها مکان سرپوشیده‌ی جذاب برای کودکان نیست. بلکه چالش‌های اتاق فرار و ترامبولینگ نیز کودکان و حتی بزرگسالان را به خود جذب می‌کنند.     

  1. کاوش در تاریخ بالی با موزه‌گردی در شهر

تاریخچه‌ی بالی به ۱۰۰ یا ۲۰۰ سال گذشته خلاصه نمی‌شود. بلکه این شهر بزرگ اندونزی قدمتی چند صد ساله دارد که آثار تاریخی مهمی از آن در موزه‌های قدیمی بالی به جای مانده است. در صورت سفر به بالی می‌توانید به موزه‌های مشهور این شهر رفته و در آثار تاریخی آن غرق شوید.

  1. ساخت جواهر یا آشپزی؟ انتخاب شما کدام است؟

یکی از راه‌های گذراندن زمان در روزهای بارانی بالی شرکت در کلاس‌های مختلف آموزشی است. از طرفی بالی بهشت غذاهای رنگارنگ با طعم‌های مختلف می‌باشد. به همین دلیل کلاس‌های آشپزی مختلفی در این شهر برگزار می‌شود و شما می‌توانید با شرکت در این کلاس‌های آموزشی هنر آشپزی خودتان را به چالش بکشید. از طرفی دیگر نیز در بالی غرفه‌های ساخت جواهرات مختلف از جمله طلا و نقره وجود دارد که می‌توانید با ثبت نام در کلاس‌های خصوصی آن‌ها به همان سبک اساتید جواهرسازی را آموزش ببنید.

  1. با حرکت به اعماق اقیانوس از بارندگی‌ها فرار کنید

در بالی باران‌ها باعث طوفانی شدن هوا نمی‌شود. به همین دلیل روزهای بارانی فرصت خوبیست که به جای ماندن زیر باران در اقیانوس به غواصی بپردازید. دنیای زیر آب بالی پر از ماهی‌های رنگارنگ و جالب است که می‌توانید به صورت مستقیم با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

  1. خدمات ماساژ؛ تجربه‌ای که فراموش نمی‌کنید

در صورت رزرو تور بالی باید حداقل یک بار ماساژهای شرق آسیایی را امتحان کنید؛ زیرا در کشور اندونزی نیز ماساژورهای حرفه‌ای مانند تایلند وجود دارد که می‌توانند اوقات خوشی را برایتان رقم بزنند. پیشنهاد ما این است که در صورت سفر به بالی در نیمه‌ی اول سال، انجام ماساژ را به روزهای بارانی این شهر موکول کنید. به کمک این روش می‌توانید از وقتتان نهایت بهره را ببرید.

  1. کتاب‌خوانی؛ گزینه‌ی همیشگی مسافران تور بالی

حتی اگر در تهران هم باشید، تماشای باران همزمان با مطالعه‌ی کتاب، لذت خواندن را برایتان دوچندان می‌کند. حالا فرض کنید با دیدن ساحل یا جنگل بارانی امکان مطالعه‌ی  کتاب مورد علاقه‌تان برای شما فراهم است. شاید در طول سفرهایتان این تجربه برای شما تکرارناپذیز باشد. پس این فرصت مناسب را از دست ندهید.

با چالش بارش باران در زمان سفر به بالی چه باید کرد؟

راهنمایی‌های بیشتر تور بالی از طریق آژانس نهال گشت

بهتر است در صورت رزرو تور بالی در روزهای بارانی این شهر خودتان را به این ۹ راه محدود نکنید. بلکه امکان یافتن فعالیت‌های مشابه با کمی تحقیق برایتان وجود دارد. حتی می‌توانید در این مورد یا سایر مسائل مربوط به تور بالی با آژانس‌های مسافرتی تماس بگیرید. نهال گشت یکی از آژانس‌های گردشگری است که کارشناسان تور آن با اطلاعات بالا در مورد شرق آسیا و خصوصا بالی توانایی مشاوره‌ی قوی به شما را دارند. برقراری ارتباط با نهال گشت از طریق شماره‌گیری تلفن ۰۲۶۳۳۱۴۳۰۰۰ ممکن است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید