صورت‌های مالی حسابرسی شده دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ واسپاری ملت نشان دهنده رشد چشمگیر سود خالص نسبت به دوره مشابه سال گذشته میباشد.

مجمع عمومی واسپاری ملت برگزار شد

رشد سودآوری چشمگیر ۲/۵ برابری واسپاری ملت ، مهر تاییدی بر عملکرد درخشان مدیریت در سال ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی شرکت واسپاری ملت، با برگزاری مجمع عمومی واسپاری ملت و اعلام تحقق سود ۲/۵ برابری شرکت در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال مالی قبل، مهر تاییدی بر عملکرد شایسته تقدیر و درخشان شرکت واسپاری ملت زده شد.

صورت‌های مالی حسابرسی شده دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ واسپاری ملت نشان دهنده رشد چشمگیر سود خالص نسبت به دوره مشابه سال گذشته میباشد. رشد سود خالص شرکت واسپاری ملت بدلیل افزایش فعالیت شرکت و اعطای تسهیلات به مشتریان جدید بوده است. در همین راستا شرکت در سال ۱۴۰۱ اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری با تأمین‌کنندگان خودرو از جمله شرکت های کرمان دیزل، آرین پارس موتور، مایان دیزل و ... نمود که منجر به افزایش اعطای تسهیلات به مشتریان این شرکت ها و به تبع آن افزایش سودآوری شرکت گردید. سود خالص شرکت در سال ۱۴۰۱ معادل ۱.۰۰۷.۵۷۸ میلیون ریال محقق گردید که مبین رشد ۲/۵ برابری سود خالص شرکت نسبت به سود سال ۱۴۰۰ به میزان ۴۲۷.۸۸۸ میلیون ریال می باشد.

تسهیلات اعطایی به مشتریان در سال ۱۴۰۱ در حوزه های خودرو سبک؛ خودرو کار، لوازم کار و تجهیزات، املاک تجاری و کالای دیجیتال با تمرکز بر خودروی کار بواسطه نقش تأثیرگذار آن بر تولید و اشتغال زایی بوده است.

بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی‌شده شرکت در سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، واسپاری ملت توانسته از محل اعطای تسهیلات به مشتریان مبلغ ۱.۲۷۰.۲۹۷ میلیون ریال درآمد عملیاتی کسب نماید، ضمن اینکه میزان وصول مطالبات شرکت نیز به میزان ۲۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد نشان می دهد که حاکی از عملکرد مطلوب شرکت در تمامی شاخص‌های اصلی عملکردی در صنعت لیزینگ می باشد.

در ضمن، توزیع سود معادل ۲۰ درصد سود خالص شرکت از قرار هر سهم ۱۳۵ ریال در مجمع عمومی شرکت به تصویب رسید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید