جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با اجرای طرح عملیاتی ارتقای امنیت اجتماعی، ۷۲ سارق در شهرستان‌های شرق استان تهران دستگیر شدند.

بازداشت ۷۲ دزد در شرق تهران

به گزارش سلام نو به نقل از قدس آنلاین، سرهنگ شهرام امیریان روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح عملیاتی ارتقای امنیت اجتماعی با هدف دستگیری سارقان، کشف کالای قاچاق و اموال مسروقه و مبارزه با اراذل و اوباش طی ۷۲ ساعت گذشته در مناطق مختلف شرق استان تهران اجرا شد.

وی افزود: برقراری امنیت در تمامی حوزه‌ها از مطالبات به حق مردم بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، از این رو برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس به حساب می‌آید.

این مسئول با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح در شرق استان تهران گفت: در حوزه مواد مخدر که از آن به عنوان ابر آسیب جامعه یاد می‌شود، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۵۳ کیلو و ۸۴۰ گرم انواع مواد افیونی و دستگیری پنج خرده فروش و ۷۴ معتاد متجاهر شدند.

امیریان همچنین از انهدام ۲ باند قاچاق مواد مخدر با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شرق استان تهران خبر داد.

وی گفت: در اجرای این طرح، علاوهم بر دستگیری ۷۲ سارق حرفه ای، ۹ دستگاه خودرو و ۱۷ دستگاه موتورسیکلت مسروقه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران افزود: در حوزه مقابله با اراذل و اوباش، با پیگیری و رصد دقیق پلیس، پنج نفر از اراذل و اوباش معروف دستگیر و تعدادی سلاح گرم از آنان کشف شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حوزه پلیس راهور و راه نیز ۱۳۱ دستگاه خودرو متخلف و ۴۸ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید