احکام فیفا در پرونده محبی و قایدی صادر شد تا استقلالی‌ها با دردسر جدیدی روبرو شوند.

شاهین بوشهر هم آبی‌ها را بدهکار کرد / فرصت ۴۵ روزه فیفا به استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، با پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر ۱۳۲۹، احکام فیفا در پرونده مکانیزم مشارکت مهدی قایدی و محمد محبی که در کشورمان بیشتر به حق رشد معروف است، صادر شد و حالا باشگاه تهرانی باید در مورد این مسئله رضایت باشگاه بوشهری را جلب کند.

علیرضا نعمتی در خصوص شکایت از باشگاه استقلال، اظهار کرد: ۳ ستاره فوتبال ایران (مهدی طارمی، مهدی قایدی و محمد محبی) پرورش یافته باشگاه شاهین بوشهر هستند. حق مشارکت یا حق رشد هر بازیکنی که به هر باشگاهی برود، طبق قانون فیفا باید پرداخت شود.

وی افزود: با رای فیفا، باشگاه استقلال به شاهین بوشهر، در ۲ پرونده شکایت برای دریافت مکانیزم مشارکتِ ترانسفر قرضی مهدی قایدی از باشگاه شباب الاهلی امارات و محمد محبی از سانتاکلارا پرتغال به استقلال در فصل گذشته، آبی‌های پایتخت ۴۵ روز فرصت دارند تسویه حساب کنند. در غیر این صورت پنجره نقل و انتقالات استقلال توسط فیفا بسته خواهد شد.

مدیرعامل شاهین گفت: باشگاه بازیکن ساز شاهین بوشهر که فعالیت‌های خود را از سر گرفته قصد دارد طریق درآمدزایی از بازیکنان بزرگ خود و تسویه بدهی های پیشین، به سطح اول فوتبال ایران برگردد. خودم شخصا با حجت کریمی صحبت کردم. او گفت علی خطیر پول‌ها را دریافت کرده است. نمی‌دانم بر سر باشگاه بزرگ استقلال چه آمده و وارد این حواشی نمی‌شوم ولی به عنوان مدیرعامل، مالک و خادم باشگاه شاهین ۱۳۲۹ که قدمت هفتادوسه ساله دارد، موظفم از حق و حقوق بازیکنان این سرزمین دفاع کنم. امروز باشگاهداری بسایر سخت و مشکل است. باشگاه‌های بزرگ هم با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند ولی به لطف خدا ما استارت کار را زده‌ایم. قصد داریم مکانیزم مشارکت این بازیکنان را دریافت کنیم و کم کم بدهی‌های باشگاه را که بین ۴ تا ۵ میلیارد است، تسویه کنیم تا شاهین به جایگاه اصلی خودش برگردد.

نعمتی تصریح کرد: شاهینی که ۴ بر یک مقابل پرسپولیس پیروز شد و بازیکنان بزرگ خوبی به کشور، آسیا و اروپا معرفی کرده است. از فدراسیون فوتبال تقاضا دارم به پرونده‌هایی که در کمیته تعیین وضعیت منتظر رای جمشید نورشرق هستند رسیدگی کند تا مشخص شود چه تخلفاتی در هیات فوتبال استان بوشهر رخ داده است. انتظار داریم قوه قضائیه، بازرسان کل کشور و وزارت ورزش در این پرونده که الان در کمیته تعیین وضعیت است، توجه داشته باشند. مردم بوشهر انتظار دارند رای عادلانه صادر شود و کسانی که مُهر باشگاه را جعل کردند از فوتبال محروم شوند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید