ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدیویی از اکران مردمی فیلم شهرک در مشهد منتشر کرد و هواداران که او را سهیل خطاب کرد و او با خنده جواب داد من ساعد هستم.

برخورد بامزه ساعد سهیلی با هواداری که اسمش را نمی‌دانست! + فیلم

به گزارش سلام نو، ساعد سهیلی متولد 30 بهمن 1366 در مشهد، بازیگر و مدل تبلیغاتی است .

او دانشجوی انصرافی رشته گرافیک از دانشگاه آزاد می باشد که از 14 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا همسر فرانسویش نیز بازیگر بود و دو فرزند هم دارد.

ساعد سهیلی یک برادر بنام سینا دارد که بیشتر در عرصه سینما و تلویزیونی با نام سینا مهراد شناخته می شود و صبا و سارا خواهرانش نیز هنرپیشه می باشدو

وی در سال 1380 وقتی 14 ساله بود با فیلم «شب برهنه» پدرش جلوی دوربین رفت و هفت سال بعد در سال 1387 نیز در فیلم «چارچنگولی» باباش دوباره حضور داشت.

ساعد سهیلی  بعد از انصراف از دانشگاه به خدمت سربازی رفت و 21 ماه در شهرک دفاع مقدس که سه ماه آن اضاف (تنبیهی) بود گذارند، می گوید 10 ماه فقط دستشویی شستم !

سهیلی سال 1389 به پیشنهاد دوستانش در تست بازیگری فیلم بهروز شعیبی و جواد عزتی بنام تلوزیونی «میان ماندن و رفتن» حاضر شد و توانست در این فیلم بازی کند.

ساعد سهیلی سال 1390 در چهارمین تجربه اش با فیلم «گشت ارشاد» به کارگردانی سعید سهیلی (پدرش) و در کنار پولاد کیمیایی به شهرت رسید او رفته رفته با حضور در فیلم های «کلاشینکف»، «50 کیلو آلبالو»، «لاتاری» و … بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

ساعد سهیلی در سال 1391 وقتی 25 ساله بود با گلوریا هاردی دختر 31 ساله و دورگه ایرانی – فرانسوی ازدواج کرد خانم گلوریا سه سال بعد از از ازدواج با سریال «کیمیا» 1394 اولین تجربه بازیگری اش را بدست آورد و حالا ثمره این زندگی دو فرزند می باشد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید