مدیرعامل شرکت اسنوا اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با طرح کالاکارت خود به فروش اعتباری شرکت اسنوا کمک می‌کند.

نقش پررنگ کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در فروش اعتباری اسنوا

به گزارش سلام نو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نشستی با حضور «رضا حسن‌پور» مدیرعامل شرکت اسنوا، دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان، «احسان غلامی» رئیس اداره کل نوآوری، بازاریابی و توسعه کسب‌وکار و دکتر «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک در استان مازندران برگزار شد.

در این نشست مدیرعامل شرکت اسنوا ضمن قدردانی از همکاری‌های همه جانبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: این بانک به عنوان یکی از بانک‌های مطرح کشورکه مزین به نام قرض‌الحسنه است با طرح کالاکارت خود به فروش اعتباری شرکت اسنوا کمک می‌کند.

وی با اشاره به طرح فروش اعتباری گروه صنعتی «انتخاب» برای ارائه خدمات بهتر به هموطنان، گفت: در این طرح ارتباط سه جانبه بین مصرف‌کننده، تولیدکننده و بانک ایجاد شده و باعث تأمین منابع مورد نیاز خریداران می‌شود.

«حسن‌پور» کیفیت کالاهای تولیدی شرکت اسنوا را در سطح استانداردهای بین‌المللی دانست و گفت: این شرکت همواره تلاش می‌کند با ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی خود، میزان رضایتمندی مصرف‌کننده را افزایش دهد.

در ادامه نشست دکتر «قاسمیان» رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بدون انجام هیچ‌گونه فعالیت تجاری و با تأکید بر الگوی بانکداری اسلامی اهدافی مانند توانمندسازی و تقویت توان اقتصادی اقشار مختلف مردم، تلاش برای فقرزدایی و رفع محرومیت‌های اقتصادی، پرداخت وام قرض‌الحسنه در حوزه‌های اشتغال وکارآفرینی، معیشت، افزایش قدرت خرید آحاد جامعه را دنبال می‌کند و برای رسیدن به این اهداف باید تلاش کرد تا فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به شعار بانک مبنی بر ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی و «هر ایرانی یک کارت قرض‌الحسنه» افزود: یکی از اهداف مهم بانک، کمک به رونق بازار از روش افزایش تقاضا برای خرید کالاهای ایرانی با طرح کالاکارت است که می‌تواند گره‌گشای مشکلات مردم در تأمین اقلام مورد نیاز زندگی باشد.

«احسان غلامی» رئیس اداره کل نوآوری، بازاریابی و توسعه کسب وکار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نظر دارد تا از منابع خود به بهترین نحو ممکن برای کمک به واحدهای تولیدی استفاده کند.

وی با ارائه پیشنهاداتی در زمینه رفع چالش‌ها و موانع موجود در اجرای طرح کالاکارت، بیان داشت: این بانک با مشارکت تولیدکنندگان و افزایش انگیزه خرید کالاهای داخلی، به رونق تولید و همچنین ارتقاء بازارهای داخلی کمک می‌کند.

همچنین «مرادنژاد» مدیر شعب بانک در استان مازندران، تصریح کرد: در حال حاضر، بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم در اولویت قرار دارد. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان بانک تخصصی قرض‌الحسنه، با اشراف به این مسئله، به‌طور ویژه تأمین مالی نیازمندان را از طریق وام‌های قرض‌الحسنه مد نظر قرار داده است.

در پایان این نشست از شعب برتر استان مازندران در پرداخت وام‌های کالاکارت تقدیر و تشکر شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید