برای مهاجرت و اخذ اقامت یکی از روش‌ها خرید ملک در خاک کشور مقصد است از این رو با ما همراه باشید و درباره مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک بدانید.

مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

سلام نو _ سرویس گردشگری: مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک برای شماری زیادی از متقاضیان و علاقه‌مندان به عنوان یک گزینه مطلوب و کم دردسر است و تصور می‌شود با خرید ملکی در یکی از ایالت‌های آمریکا این امکان فراهم می‌شود تا بتوانند اقامت دائم و شهروندی این کشور را کسب کنند، متأسفانه باید گفت که این باور اشتباهی است. در آمریکا مانند برخی از کشورها نمی‌توان صرف خرید ملک، اقامت گرفت، حتی اگر بعضی نگاه سرمایه‌گذاری به خرید ملک در این کشور داشته باشند نیز باید بدانند که این کار مانند ایران به عنوان سرمایه‌گذاری به شمار نمی‌آید و شهروندان آمریکایی تنها برای سپری کردن امورات زندگی ملکی خریداری می‌کنند به همین جهت در ادامه ما را همراه کنید تا اطلاعات بیشتری درباره خرید ملک در آمریکا برای مهاجرت به این کشور به دست آورید.

مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

اقامت آمریکا از طریق خرید ملک

پیش از دانستن درباره مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک پیشنهاد می‌شود تا بیشتر درباره این کشور پیشرفته، با امکانات فراوان و جاذبه‌های گردشگری بی‌همتا بدانید. آمریکا با جمعیتی ۳۲۵ میلیون نفری خود از ۵۰ ایالت تشکیل شده و با در نظر گرفتن وسعت و مساحت آن به نوعی چهارمین کشور بزرگ در دنیا به شمار می‌رود. زبان رایج و رسمی در آمریکا انگلیسی با گویش آمریکایی است و واحد پول در آن دلار آمریکا است که به نوعی از ارزشمندترین واحدهای پولی به حساب می‌آید در این میان چه بسا بافت شهری و معماری خانه‌های آمریکایی نظر شما را برای خرید ملک جلب کرده باشد که در این صورت حق دارید چرا که بیشتر خانه‌های این کشور به صورت ویلایی با استفاده شخصی در مساحت‌های بزرگ ساخته شده و آسایش اهالی خانه به خوبی فراهم می‌کند.

باید بدانید که مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک امکان‌پذیر نیست و این گمان که با خریدن ملکی شخصی در خاک آمریکا می‌توان اقامت این کشور را دریافت کرد چندان دست نیست.

مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

خوب است در جریان باشید که خرید ملک در آمریکا برای شهروندان و اتباع خارجی ممانعتی ندارد و افرادی هستند که با ویزای توریستی خود اقدام به این کار می‌کنند اما این امر سبب اخذ اقامت آمریکا نمی‌شود و اگر به دید سرمایه‌گذاری به خرید ملک در ایالات متحده آمریکا می‌نگرید بهتر است بدانید از نظر کارشناسان این حوزه، خرید ملک در آمریکا با وجود هزینه‌های نگهداری و جانبی آن امری سودآور محسوب نمی‌شود.

حال که درباره استراتژی اخذ اقامت آمریکا دانستید و پی بردید این کشور به واسطه خرید ملک به افراد اقامت دائم نمی‌دهد خوب است از شیوه‌های دریافت اقامت این کشور بیشتر بدانید. آمریکا در ۶ حالت به متقاضیان اقامت می‌دهد، این اقامت‌ها شامل ویزای کاری (گروه H، E، J و P)، ویزای تحصیلی (M۱، J۱، F۱ و B۱)، ویزای سرمایه‌گذاری (EB-۵ و E-۲)، اقامت به واسطه ازدواج (K۱)، تولد و برنده شدن لاتاری می‌شود. حال اگر شما هر یک از این اقامت‌ها را داشته باشید و برای گذراندن زندگی تمایل دارید ملکی در آمریکا خریداری کنید با محدودیتی مواجه نمی‌شوید.

مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

مهاجرت به آمریکا و نحوه خرید ملک

مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک مشابه برخی کشورها صورت نمی‌گیرد، با این وجود همراه باشید و درباره فرایند اداری خریداری ملکی مطلوب در آمریکا بدانید. روند اداری برای خریدن ملک به صورت نقدی بین ۷ تا ۱۰ روز زمان نیاز دارد اما اگر تمایل به خرید به صورت قسطی دارید و روی وام از بانک حساب ویژه باز کرده‌اید بایستی برای سپری شدن مراحل اداری ۳۰ روز کاری منتظر بمانید. فرایند خرید ملک در آمریکا به این شکل است که در وهله اول درخواستی مبنی بر خرید ملک ثبت می‌کنید و استعلامی از ملک مورد نظر خود می‌گیرید، بعد از کامل نمودن اسناد در دفتر اسناد رسمی به پرداخت مالیات و چندین هزینه دیگر می‌پردازید و در آخر با تحویل ملک از فروشنده مبلغ نهایی را پرداخت می‌نمایید و حال شما مالک هستید.

نکته حائز اهمیت در هنگام خرید ملک در آمریکا این است که پیش از خرید توجه شود ملک مسئله حقوقی نداشته باشد و علاوه بر این داشتن ملک در این کشور مانند هر چیز دیگری شامل مالیات می‌شود، گفتنی است که مالیات ملک در دو حالت خرید ملک و مالیات سالیانه تعلق می‌گیرد.

مهاجرت به آمریکا از طریق خرید ملک

در مالیات سالیانه شما به عنوان مالک بایستی ۲ درصد از ارزشی که ملک در سال جاری داشته است را به دولت پرداخت کنید. قیمت ملک در آمریکا با توجه به وسعت این کشور در ایالت‌های مختلف آن بسیار متغیر بوده و لازم به ذکر است مبلغی که به ازای هر متر مربع برای خرید ملک در آمریکا بایستی پرداخت شود نسبت به ایران و کشورهای دیگر بسیار بیشتر است به طور مثال هزینه‌ای که بابت خرید یک متر مربغ ملک در پر جمعیت ترین شهر آمریکا یعنی نیویورک باید بپردازید چیزی در حدود ۱۴.۰۰۰ دلار است و این در بوستون به ۱۰ هزار دلار می‌رسد البته که خرید ملک در جاهایی مانند اوتاریو و دالاس هزینه کمتری دارد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید