در حالیکه به نظر می‌رسد سعید عزت‌اللهی هافبک ایرانی تیم وایله در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد، جواد نکونام هم رابطه خوبی با او دارد و ممکن است به این تیم برود.

عزت‌الهی سرگردان بین استقلال و پرسپولیس

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزبه گزارشی، سعید عزت‌اللهی ستاره تیم ملی و باشگاه وایله دانمارک بمب نقل و انتقالات تابستانه است و ۳ تیم پرسپولیس ،استقلال و سپاهان به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن هستند. در این بین با وجود تماس‌های مکرر نکونام با سعید،این هافبک خوش استایل به پیوستن به پرسپولیس نزدیک تر است. همانطور که چند هفته قبل خبر دادیم،باشگاه پرسپولیس از مدت‌ها قبل مذاکرات خود را برای جذب عزت‌اللهی شروع کرده و توافقات با خود این بازیکن هم در مرحله نهایی قرار دارد.

سعید ۶ ماه دیگر با باشگاه وایله دانمارک قرارداد دارد و این باشگاه هم با توجه به اینکه چراغ سبزی از سوی ستاره ایرانی خود برای تمدید قرارداد دریافت نکرده،بی میل نیست او را بفروشد و از این راه پولی به جیب بزند. آنطور که شنیدیم مبلغ رضایتنامه عزت‌اللهی ۳۰۰ هزار دلار است و قرار است این پول توسط هوادار متمول پرسپولیس که همواره در نقل و انتقالات به این تیم کمک می‌کند، پرداخت شود.

گل محمدی شخصا با عزت‌اللهی صحبت کرده و موافقت او را برای پرسپولیسی شدن گرفته است. سعید هم به یحیی اعلام کرده دوست دارد برای پرسپولیس بازی کند و بدش نمی‌آید به ایران برگردد. با این حال احتمال هایجک شدن این بازیکن توسط استقلال هم وجود دارد،چراکه سعید ارتباط بسیار خوبی با جواد نکونام دارد. با این حال یحیی اصرار زیادی روی جذب عزت‌اللهی دارد و در صورت توافق نهایی و پرداخت پول رضایتنامه توسط باشگاه پرسپولیس،این بازیکن در اردوی ترکیه به جمع قرمزها اضافه خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید