وزیر علوم گفت: هدف ما از پذیرش نیروهای حشد الشعبی عراق در دانشگاه‌های ایران نه کسب درآمد است و نه اعطای مدرک؛ بلکه ارتقای سطح دانش تخصصی مجاهدین مسلمان است.

وزیر علوم: دنبال کسب درآمد از حشدالشعبی‌ نیستیم / می‌خواهیم دانش مسلمین را بالا ببریم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره تحصیل دانشجویان حشدالشعبی در دانشگاه تهران اظهار کرد: قطعا استانداردهای ما در پذیرش این دانشجویان رعایت خواهد شد. بحث ورود به دانشگاه برنامه خاص خود را دارد و بحث خروج و رعایت استانداردهای آموزشی برای فارغ التحصیلی هم شرایط خاص خود را دارد.

وی تاکید کرد: دقیقا مثل دانشجویان خارجی، مقررات درباره این دانشجویان هم رعایت می‌شود.

روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۲ دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در نشست با جمعی از دانشجویان عراقی و متقاضیان تحصیل از کشور عراق در این دانشگاه که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد، با استقبال از تقاضای ادامه تحصیل برادران حشد الشعبی در دانشگاه تهران تاکید کرد: سختگیری‌ها و استانداردهای علمی را راجع به دوستانمان در حشد الشعبی بیشتر از دیگر دانشجویان خارجی اعمال می‌کنیم چون هدف ما از این تعامل علمی نه کسب درآمد است و نه اعطای مدرک؛ بلکه هدف اصلی ارتقای سطح دانش و توانمندی تخصصی مجاهدین مسلمان است.

وی گفت: مسیر حرکت اجزای مختلف اکوسیستم دانش و فناوری از جمله مسیر حرکت دانشگاه تهران مسیر روشنی است. این مسیر را رهبر عزیزمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای همه ما روشن کرده‌اند. هدف نهایی همه ما ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است. برای تحقق این هدف مهم، ما با قدرت مسیر شهیدان عزیز حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و الگوی تعاملی آنها را ادامه خواهیم داد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید