افت نرخ دلار یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت در بازار را به آن نسبت می‌دهند، در روزهای اخیر شاهد شیب کاهشی قیمت دلار در بازار بودیم و این امر موجب شد تا حتی اعلام قیمت جدید خودروهای مونتاژی هم نتواند مسیر کاهش قیمت در بازار را تغییر دهد. از سوی دیگر انتظار خریداران برای کاهش هرچه بیشتر قیمت خودرو هم در این افت اثرگذار بوده، بطوریکه در حال حاضر بازار با رکود شدید روبرو است و این رکود موجب شده تا خبری از خریدار در بازار نباشد.

کاهش شدید قیمت رانا پلاس در بازار | ورود رانا به کانال ۴۰۰ میلیون تومانی + لیست محصولات ایرانخودرو

به گزارش سلام نو، براساس رصد بازار امروز بیشترین کاهش قیمت به «هایما S۵ پلاس» رسید و این خودرو با افت ۱۰ میلیونی راهی بازار شد. از سوی دیگر افت قیمت «دنا پلاس » هم در بازار ۹ میلیون تومان بوده است. از سوی دیگر از روز گذشته شاهد ورود «رانا پلاس» به کانال ۴۰۰ میلیونی‌ها بودیم.

قیمت محصولات ایران خودرو
در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «۲۰۷ پاناروما اتومات»، «هایما S۵ پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار ۵۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت یک میلیونی را تجربه کرد. «هایما S۵ پلاس» هم در بازار امروز با کاهش ۱۰ میلیونی در بازار یک میلیارد و ۲۸۰میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم ۴۹۴ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۳ میلیونی داشت. «دناپلاس» هم امروز با افت ۹ میلیونی در بازار ۶۳۸ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز ۸۴۲ میلیون تومان قیمت خورد و کاهشی ۶ میلیونی را ثبت کرد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو قیمت «۲۰۷ پاناراما اتومات» ۸۴۰ میلیون قیمت‌گذاری و افتی ۷ میلیونی داشت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید