ازدواج محمدرضا گلزار خبرسازترین رخداد این بازیگر در ده سال گذشته بود، اما این اتفاق چقدر یک روایت عاشقانه و چقدر یک روایت تجاری و اقتصادی بود؟

ازدواج محمدرضا گلزار؛ یک پروژه اقتصادی یا یک داستان عاشقانه؟

سلام نو – سرویس اجتماعی: محمدرضا گلزار بالاخره ازدواج کرد، این مهم‌ترین خبر سوپراستار دهه ۸۰ سینمای ایران در ماه‌ها و حتی سال‌های اخیر بود. واقعیت این است که سوپراستار دهه ۸۰ سینمای ایران در دهه نود چند فیلم سینمایی شکست خورده و دو سه سریال نمایش خانگی ضعیف و از نظر تجاری ورشکسته بیشتر در کارنامه خود نداشت، پس عجیب نیست اگر ازدواج او را مهم‌ترین خبر این سال‌های گلزار بدانیم. اما نگاهی به فرایند ازدواج گلزار این سوال را مطرح می‌کند مراسم عروسی گلزار صرفا یک داستان عاشقانه بود یا نگاه اقتصادی هم داشت؟

نکته جالب درباره رضا گلزار این است که در سال‌های گذشته تمام تمرکز خود را روی تجارت و کسب‌وکار گذاشته است و اتفاقا نتیجه خوبی گرفته و بیشترین موفقیت را در این بخش از زندگی خود داشته است.

دهه ۹۰ برای گلزار دهه گسترش کسب‌وکارهای شخصی بود، دهه باز کردن فصل جدیدی که اتفاقا حسابی موفق بود. گلزار سفیر یکی دو برند شد و حداقل برای تبلیغ یک سرویس و چند محصول متفاوت هم روی بیلبورد رفت.

ازدواج محمدرضا گلزار؛ یک پروژه اقتصادی یا یک داستان عاشقانه؟

ازدواج محمدرضا گلزار؛ یک پروژه اقتصادی یا یک داستان عاشقانه؟

ازدواج محمدرضا گلزار؛ یک پروژه اقتصادی یا یک داستان عاشقانه؟

ازدواج محمدرضا گلزار؛ یک پروژه اقتصادی یا یک داستان عاشقانه؟

در چنین شرایطی اصلا عجیب نیست که سوپر استار سابق سینما نیم نگاهی به منافع اقتصادی جشن عروسی خود داشته باشد و مثل خیلی از نقاط دنیا بخواهد از این راه نیز کسب درآمد کند.

از سالن عروسی تا استودیو فیلم برداری؛ وقتی هم روی موج گلزار سوار می‌شوند

چند وقت پیش بود که بهرام رادان، دیگر سوپر استار دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ایران ازدواج کرد، اما ازواج او این هم بازخورد نداشت، پس به نظر می‌رسد ما شاهد یک کمپین پنهان روی ازدواج رضا گلزار هستیم کمپین که از صفحات زرد اینستاگرام شروع و به دختران «کُشته مُرده‌ی» رضا گلزار ختم می‌شود.

نشان دیگر این کمپین را می‌توان در منشا خبر ازدواج گلزار جست‌وجو کرد.  نخستین بار «امین فردین» یک چهره پاپاراتزی که روی افشای جزئیات زندگی چهره‌های هنری و سیاسی متمرکز است خبر ازدواج گلزار را در یوتیوب و بعد صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. اگر به حافظه خود رجوع کنید به خاطر می‌آورید که فردین یکی دوبار دیگر درباره گلزار اخباری منتشر کرده بود که البته تماما منفی بود.

بعد از فردین نوبت پیج‌های زرد رسید که خبر از ازدواج سوپراستار پس از سال‌ها دهند. موج بعدی اما با انتشار خبر رسمی ازدواج توسط خود گلزار رخ داد، جایی که یک ویدئو کوتاه از مراسم خاص عقدش با خطبه فارسی منتشر کرد. اینجا بود که فن پیج‌های گلزار تصاویری از وضعیت هوداران دلباخته او منتشر کردند.

ازدواج محمدرضا گلزار؛ یک پروژه اقتصادی یا یک داستان عاشقانه؟

در این میان بیشترین سود را استودیو عکاسی، باغ میزبان عروسی گلزار و طراح حلقه او بردند که بعد از ازدواج گلزار با ترافیک سنگین مخاطبان در گوگل مواجه شدند. باغی که گلزار در آن عروسی کرد به صفحه اول گوگل آمد. استودیو سازنده فیلم عروسی مورد توجه قرار گرفت و بسیار دنبال طراح حلقه ازدواج رفتند.

ازدواج محمدرضا گلزار؛ یک پروژه اقتصادی یا یک داستان عاشقانه؟
تشکر ویژه گلزار از مدیر محل برگزاری عروسی خود

به نظر شما خود رضا گلزار- یا دوستانش- پشت این موج خبری بودند؟ پاسخ روشنی نمی‌شود به این سوال داد، اما تجربه ثابت کرده که مهم‌ترین فن پیج بازیگران توسط خود بازیگر یا دوستانش اداره می‌شود و اکثر اخبار این چنینی نیز توسط خود سوژه یا دوستان نزدیکش درز داده می‌شود.

به هر شکل آنچه مشخص است پروژه ازدواج گلزار برای کسانی که در آن فعال بودند توجه خوبی به دست آورد و باعث دیده شدن دوباره گلزار شد. احتمالا سوپراستار دهه ۸۰ سینمای ایران برای یک هفته احساس جوانی کرد و فکر کرد ۲۰ سالی به عقب برگشته است.

کد خبرنگار: ۹
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • مجتبی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    5 0
    سلام این گلزار مگه کیه که انقدر راجبش مطلب می.زنید دیگه شورش رو درآوردید
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    6 3
    فاز این سایت چیه کلا !!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید