اگر قصد سفر به شهر زیبا و مدرن دبی را دارید و در انتخاب جاذبه های گردشگری این شهر دچار تردید شده اید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

کدام تفریحات دبی جذاب ترین جاذبه های توریستی دبی هستند؟

از آن جایی که شهر دبی دارای جاذبه های توریستی بی نظیر و متعددی است، تردید در انتخاب جذاب ترین آن ها خصوصا در اولین سفر شما به دبی، دور از ذهن نمی باشد. قطعا با یک بار سفر به این شهر ثروتمند و مدرن امارات، نمی توان از تمامی مراکز خرید تفریحی آن بازدید کرد. بنابراین ما در این مطلب جذاب ترین جاذبه های توریستی دبی را گرد هم آورده ایم تا با گشت و گذار در آن ها، سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. با ما در ادامه همراه باشید تا ضمن آشنایی با این مکان های تفریحی، نحوه تهیه بلیط تخفیف دار تفریحات دبی را از سایت معتبر و ایرانی https://dubaidiscount.ir/ شرح دهیم.

سفری چند ساعته در بلندترین برج جهان؛ برج خلیفه

بی شک یکی از جذاب ترین جاذبه های توریستی دبی، برج خلیفه می باشد. این برج که رکورد بلندترین سازه دنیا را به خود اختصاص داده است، موجب جذب گردشگران بسیاری از سراسر جهان به شهر دبی شده است. قطعا بازدید از چنین برجی با 828 متر ارتفاع و 163 طبقه خالی از لطف نمی باشد. بنابراین در سفر خود به دبی، حتما سری به برج خلیفه واقع در بلوار شیخ زاید بزنید و در فراز آسمان برج خلیفه به تماشای شهر دبی بنشینید. آیا تصور می کنید که شهرت برج خلیفه تنها به دلیل مرتفع بودن آن است؟ پس از آشنایی با بخش های مختلف این ابر سازه جهانی، متوجه سایر دلایل شهرت آن خواهید شد.

هتل آرمانی برج خلیفه

یکی از لوکس ترین هتل های دبی، در برج خلیفه واقع شده است که 11 طبقه از این برج را شامل می شود و طراحی منحصر به فرد آن، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. در این هتل امکانات رفاهی فوق العاده ای به گردشگران ارائه می شود و دارای رستوران های متعددی اعم از رستوران ژاپنی، رستوران مدیترانه ای، رستوران ایتالیایی و ... می باشد. شایان به ذکر است که این هتل ارائه دهنده استخر در فضای باز و در تمامی فصول سال می باشد. اقامت در این هتل سفری متفاوت را برای گردشگران رقم خواهد زد.

سکوهای تماشای برج خلیفه

در این برج با شکوه 3 سکوی تماشا تعبیه شده تا بازدید کنندگان قادر به تماشای منظره های زیبای شهر دبی از بلندای این برج باشند. این سکوها در طبقات 124، 125 و 148 این برج واقع شده که دو سکوی تماشای اول در ارتفاع 452 متری برج خلیفه و سکوی سوم در ارتفاع 555 متری، امکان تماشای چشم اندازهای شهر دبی را به شما می دهد. بنابراین در صورت تمایل می توانید به تماشای غروب خورشید در این سکوها بنشینید. این تجربه ای است که در هیچ کجای دیگر نمی توانید به آن دست یابید. اگر به دنبال فضایی مدرن تر و در عین حال خلوت تر هستید، حتما به سکوی تماشای سوم بروید و از زیبایی های شهر لذت ببرید.

بازدید از موجودات جذاب دریایی در آکواریوم دبی مال

پس از بازدید از برج خلیفه، می توانید از آکواریوم عظیم دبی مال که بزرگ ترین آکواریوم سرپوشیده جهان محسوب می شود و در همان نزدیکی برج خلیفه واقع شده است بازدید کنید و با بیش از 300 نوع جانور آبزی آشنا شوید. این آکواریوم به حدی وسیع است که تصور می کنید در دل اقیانوس سفر کرده اید. آکواریوم دبی مال با 11 متر ارتفاع و طول 51 متر، موفق به کسب جوایزی مطرح در سطح جهانی شده است. آکواریوم بی نظیر دبی مال را می توان در دو قسمت شگفت انگیز تونل آکواریوم زیر آب و باغ وحش زیر آب معرفی کرد:

تونل آکواریوم زیر آب

تونل آکواریوم زیر آب، هیجانی را در شما ایجاد خواهد کرد که قابل وصف نمی باشد. در هنگام عبور از این تونل 48 متری با حدود 33000 حیوان آبزی آشنا خواهید شد و از کوسه، اسب آبی، مار ماهی، سمور آبی، مار پایتون و ... در فاصله ای بسیار نزدیک بازدید خواهید کرد. از دیگر امکانات این آکواریوم می توان به قایق سواری روی آکواریوم اشاره کرد که لحظاتی مفرح را برای شما عزیزان رقم خواهد زد.

باغ وحش زیر آب

در طبقه دوم این مجموعه باغ وحشی واقع شده است که شما را با حیواناتی همچون سمورهای آسیایی، خرچنگ های غول پیکر و ماهی های گوشت خوار پیرانیا آشنا خواهد کرد. قطعا خرید بلیط این تفریحات ذکر شده پیش از سفر موجب آرامش خاطر شما عزیزان خواهد شد. بنابراین با ما تا انتها همراه باشید تا سایتی معتبر و با سابقه درخشان را جهت تهیه بلیط این مراکز تفریحی معرفی کنیم.

سرزمین ماجراجویی IMG

شاید شما نیز به گوشتان خورده باشد که دبی شهر ترین ها است؛ از مرتفع ترین برج جهان گرفته تا بزرگ ترین شهر بازی سر پوشیده خاورمیانه. در این پارک موضوعی که بالغ بر 140000 متر مربع وسعت دارد، می توانید اوج لذت و هیجان را تجربه کنید. این پارک محیطی شاد و مفرح را در همه فصول و برای تمامی گروه های سنی فراهم کرده است. در سرزمین ماجراجویی IMG شخصیت های معروف کارتونی، رولر کوسترهای پر سرعت، سینماهای متعدد و دایناسورهای عظیم متحرک قرار دارند که روزی بی نظیر را برای شما رقم خواهند زد.

کدام تفریحات دبی جذاب ترین جاذبه های توریستی دبی هستند؟

پارک آبی آتلانتیس دبی

بی شک بهترین پارک های آبی در شهر دبی واقع شده اند که پارک آبی آتلانتیس یکی از پر طرفدارترین آن ها است. در این پارک از سرسره های هیجان انگیز گرفته تا سواحل آرامش بخش، همگی در انتظار ساختن روزی بی نظیر و فراموش نشدنی برای شما خواهند بود. پارک آبی آتلانتیس، 7 سرسره منحصر به فرد را شامل می شود که یکی از شگفت انگیزترین آن ها سرسره Shark Attack یا حمله کوسه می باشد.

تهیه بلیط جذاب ترین جاذبه های توریستی دبی

جاذبه های گردشگری دبی به حدی متعدد است که معرفی تنها تعدادی از آن ها بسیار دشوار است. ما در این مطلب به معرفی برخی از جذاب ترین جاذبه های توریستی دبی پرداختیم، اما این ها تنها بخشی از تفریحات جذاب دبی هستند. از دیگر تفریحات بی نظیر و هیجان انگیز در شهر دبی، می توان به باغ گل معجزه دبی، شهر بازی لگولند، کشتی کروز دبی، پارک آبی وایلد وادی و ... پرداخت.

تفریحات دبی، یکی از جنبه های مورد توجه اکثر مختلف گردشگران این شهر زیبا می باشد که آشنایی با آن ها، کمک به سزایی به شما و خانوادتان می کند تا در مدت زمان اقامت، با توجه به سلیقه و نیازهای خود بهترین برنامه های تفریحی را زمانبندی نمایید. دبی یکی از زیباترین شهرهای خاورمیانه است که برای تمام افراد در سنین مختلف، تفریحات جذاب و سرگرم کننده ای وجود دارد که در ادامه، محبوبترین آن ها معرفی شده اند. لازم به ذکر است که برای تهیه بلیط این تفریحات می توانید با مراجعه به دبی دیسکانت، انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین واچر دبی را تهیه نمایید و سفری دلنشین را با بهترین خاطرات و کمترین هزینه در کنار خانواده و یا دوستان خود ثبت نمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید