پس از ناکامی مدیران باشگاه استقلال در انتقال دائمی بازیکنان قرضی خود علاوه بر محمد محبی که به تیم روستوف روسیه پیوسته بود، مهدی قایدی، از این تیم جدا شد و شاگرد فرهاد مجیدی شد.

جدایی دو ستاره مشهور از استقلال قطعی شد | تیم نکونام بی مهره شد

به گزارش سلام نو؛ مهدی قایدی با تیم اتحاد کلباء تمام کرده است و برای دومین فصل متوالی به عنوان بازیکن قرضی از شباب الاهلی جدا خواهد شد و در ادامه مسیر برای تیم فرهاد مجیدی بازی خواهد کرد.

تیم سانتاکلارا هم پاسخ باشگاه استقلال را برای ادامه همکاری با این باشگاه بر سر محمد محبی را نمی‌دهد و بر سر این بازیکن با باشگاه روستوف روسیه به توافق رسیده است. حتی اگر محمد محبی حاضر به سفر به روسیه و حضور در اردوی روستوف نشود، باز هم سانتاکلارا رضایتنامه محمد محبی را برای تیم استقلال صادر نخواهد کرد و در این صورت محمد محبی باید راهی پرتغال شود تا برای سانتا در لیگ یک بازی کند.

با این اتفاقات جواد نکونام باید استقلال را بدون زوج بوشهری آماده بازی‌ها کند. این دو روی هم فصل گذشته ۲۰ گل زدند و البته در گل هایی دیگر هم با ایجاد موقعیت تاثیرگذار بودند و این طور می‌شود، گفت؛ در بیشتر گل‌های استقلال رد و پای این دو بازیکن دیده می‌شود. البته باید به این نکته مهم اشاره کرد که استقلال پیش از فصل گذشته بدون محمد محبی و مهدی قایدی قهرمان لیگ برتر شده بود.

باشگاه استقلال مهرداد محمدی را در پست وینگر به خدمت گرفته است و در تلاش است دست کم یک بازیکن دیگر در این پست بخدمت بگیرد تا جای خالی این دو بازیکن در ترکیب تیم حس نشود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید