کیفیت سفر ماه عسل به مسیر رفت و برگشت، نوع هتل، آب وهوای شهر و… بستگی دارد. هتل‌های بسیار لوکس و راحتی در شهرهای توریستی ایران مانند مشهد، کیش و قشم وجود دارد که لذت ماه عسل شما را دوچندان می‌کنند.

بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

تجربه سفر ماه عسل در یک هتل آرام و مجهز، لذت سفر را دو چندان می‌کند؛ چراکه اغلب بهترین هتل‌های ایران برای ماه عسل بسیار لوکس و اصطلاحاً جوان‌پسند هستند. هتل‌ شکوه شارستان در شهر مقدس مشهد، به سبب نزدیکی به حرم مطهر و ایستگاه‌های حمل و نقل شهری، می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب هتل در این شهر باشد. در شهرهای جنوبی مانند کیش و قشم هتل‌های مجللی پذیرای مخاطبان است. هتل روی آب ترنج کیش و هتل لوکس و جدید آراکتا در قشم اقامتی آرام و لذت‌بخش را برای سفر ماه عسل شما به‌ ارمغان می‌آورند. شهر زیبای چابهار نیز با هتل لیپار پذیرای زوج‌های جوان است. در ادامه به معرفی این هتل ها می پردازیم.

معرفی هتل شکوه شارستان

در میان هتل‌های بسیار متنوع مشهد، هتل ۴ ستاره شارستان یک گزینه مقرون‌به‌صرفه و ایده‌آل است. دلیل این امر نیز امکانات معقول و موقعیت مکانی بسیار مناسب آن است. شکوه شارستان به ایستگاه اتوبوس، BRT، راه آهن و مترو شهید مفتح نزدیک است و با اقامت در این هتل دغدغه حمل و نقل را ندارید.

اتاق‌های این هتل دو تخته، سه تخته و یک خوابه هستند که قیمت آن‌ها از 2,200,000 تومان شروع می‌شود. همچنین این هتل سه رستوران به نام‌های فیروزه با فضایی سنتی، رستوران یاقوت که رستوران مرکزی هتل است و رستوران رویایی که روف گاردن است را دارد. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز در کافی‌شاپ هتل شارستان سرو می‌شوند. بزرگ‌ترین امتیاز این هتل همسایگی با حرم مطهر امام رضا (ع) است که تنها با ۹ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به آن رسید.

هتل شکوه شارستان مشهد یک هتل نوساز بوده که دارای رستوران با ظرفیت بیش از ۲۵۰ نفر، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه و غرفه، سونا و جکوزی، امکان اجاره به خانم‌های مجرد، استخر، اینترنت و امکان اقامت نیم بها برای کوکان زیر یک سال است. این هتل از نظر موقعیت مکانی به حرم مطهر،‌ شهر بازی هپی لند، ایستگاه مترو راه آهن، آرامگاه پیر پالاندوز، خانه تاریخی توکلی، موزه مرکزی آستان قدس و مجتمع تجاری آرمان نزدیک است.

معرفی هتل ترنج کیش

تصور کنید که سفر ماه عسل خود را در هتلی اقامت کنید که چشم‌انداز آب‌های نیلگون خلیج فارس تمام اتاق شما را پوشانده است! این تصاویر را می‌توانید با مقیم شدن در هتل ترنج کیش تماشا کنید. فضای هتل 5 ستاره ترنج کیش از دو بخش روی آب و بخش ساحلی تقسیم می‌شود که با تکیه بر استانداردهای زیست محیطی ساخته شده است. در ورودی این هتل، پلی چوبی وجود دارد که به یک کافی‌شاپ ختم می‌شود. اتاق‌های هتل ترنج شامل اتاق دوتخته ترنج، اتاق دو تخته رو به دریا، سوئیت رویال رو به دریا، سوئیت آمپریال ترنج هستند که قیمت آن‌ها از 7,500,000 تومان شروع می‌شود.

این هتل کیش، با داشتن امکاناتی مانند کافی شاپ گلف مجهز به روف گاردن، رستوران خورشید با سرو وعده‌های مختلف و مینی‌ بار پذیرای مهمانان است. همچنین در این هتل وایفای رایگان، پزشک، سالن بیلیارد، خدمات اسپا، سالن بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، اتاق امانات و چمدان برای رفاه حال مسافران وجود دارد.

هتل لیپار چابهار

هتل لیپار چابهار یک هتل ۵ ستاره است که از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل ۴ طبقه دارای بیش از 108 اتاق و سوئیت مجلل بوده که با اتاق‌هایی با معماری سنتی، پنجره‌هایی بزرگ و نورگیر مشرف به چشم‌انداز دریا یا باغ، پذیرای مهمانان است. از جمله اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق یک تخته نمای باغ، اتاق یک تخته نمای دریا، اتاق دو تخته دبل نمای باغ، سه تخته رو به باغ و سوئیت یک خوابه چهار نفره اشاره کرد. قیمت اتاق‌های این هتل در زمستان سال 1402 از 2,992,050 تومان شروع می‌شود.

هتل 5 ستاره لیپار چابهار با پرسنل بسیار خونگرم خود امکانات متنوعی مانند مجموعه ورزشی، سالن بیلیارد، رستوران، فست‌فود آیدا مجهز به روف گاردن، آسانسور شیشه‌ای، امکان صرف غذا در اتاق یا رستوران را ارائه می‌دهد. همچنین در لابی این هتل فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی برای مسافران وجود دارد. مهم‌ترین نقطه قوت هتل لیپار نزدیکی به بازارهای سنتی و مدرن است. این مکان به مجتمع‌های تجاری منطقه آزاد قشم یعنی مجتمع صالحیار، صدف، فردوس، تیس و ابریشم بسیار نزدیک بوده و فاصله نزدیکی با فرودگاه و بازارهای سنتی چابهار دارد. همچنین شما می‌توانید با یک پیاده‌روی چند دقیقه‌ای خود را به جاذبه‌های گردشگری چابهار مانند بوستان سنگی لیپار و ساحل غواصی مکران برسانید.

بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

کیفیت سفر ماه عسل به مسیر رفت و برگشت، نوع هتل، آب وهوای شهر و… بستگی دارد. هتل‌های بسیار لوکس و راحتی در شهرهای توریستی ایران مانند مشهد، کیش و قشم وجود دارد که لذت ماه عسل شما را دوچندان می‌کنند. امکانات این هتل‌ها، اتاق‌هایی با منظره دریا یا باغ و خدماتی که در هتل عرضه می‌شود؛ مطمعناً توقعات شما را برآورده می‌کند و تجربه اقامتی به یاد ماندنی را برای شما رقم می‌زند.

سوالات متداول

  1. بهترین هتل‌های ایران برای ماه‌ عسل چه هتل‌هایی هستند؟

هتل ترنج کیش، هتل لیپار چابهار و هتل شکوه شارستان مشهد از هتل‌های منحصربه‌فرد و مناسب زوج‌های جوان هستند.

  1. رویایی‌ترین هتل برای ماه عسل از نظر زوج‌های جوان کدام است؟

هتل ترنج تنها هتل دریایی ایران بوده که بر روی آب بنا شده است و منظره‌ای بسیار رویایی و زیبا دارد.

  1. قیمت هتل‌های مناسب برای ماه عسل در ایران چقدر است؟

بسته به نوع اتاق و مدت اقامت متغیر است. برای هتل‌های پنج‌ستاره قیمت اسکان به ازای هر شب از بیشتر از هتل‌های 3 ستاره یا 4 ستاره است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید