فیلمی در شبکه های مجازی منتشر شده که شادی و رقص یک مرد را پس از طلاقش نشان می دهد.

رقص و شادی عجیب مردی پس از طلاق + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از روزیاتو،یک تیک تاکر نوجوان آمریکایی پس از انتشار ویدئویی کوتاه از رقص شادی پدرش بعد از نهایی شدن طلاقش از همسر خود، او را به ستاره ی شبکه های اجتماعی بدل ساخته است. این تیک تاکر که کایلا فیتزپاتریک نام دارد در شرح ویدئوی شادی کردن پدرش پس از طلاق خود نوشته است: «بابا حالا رسماً مطلقه است.»

این ویدئوی ۸ ثانیه ای آقای فیتزپاتریک را در کت و شلوار نشان می دهد که یک بسته شامپاین در یک دست و چیزی که برگه های طلاق نامه اش به نظر می رسد را در دست دیگرش نگه داشته است.

او ابتدا با لبخندی رضایتمندانه نگاهی به برگه های طلاق نامه اش می اندازد و سپس با شور و هیجان شروع به رقصیدن می کند.

کایلا بر روی ویدئوی رقص پدرش آهنگی از رپر آمریکایی، زیویر وولف به نام «رد درخواست» (Request Refused) را قرار داده که اگر بی منظور نبوده باشد، از متن آهنگ می توان متوجه شد که او علاقه ی چندانی به همسر سابق پدرش نداشته است.

در ویدئو همزمان با رقص آقای فیتزپاتریک صدای وولف به گوش می رسد که می گوید: «نه من نمی تونم با یه هرزه ازدواج کنم. نه من این کار رو نمی کنم. اون میپرسه: “میشه ببینمت؟” نه هرزه تو نمیتونی.»

کایلا همچنین در شرح ویدئو نوشته است: «آقای فیتز بالاخره خلاص شد.»

این ویدئو از زمان انتشارش در روز ۲۸ ژوئن تاکنون که ۱۰ روزی از آن می گذرد، بیش از ۲۰ میلیون بازدید داشته و بیش از ۱۳ هزار کامنت دریافت کرده است.

بسیاری از کاربران درباره ی همسر سابق آقای فیتزپاتریک پرسیده اند و اینکه آیا او مادر کایلا بوده یا نامادری اش. باقی کاربران نیز از دیدن شادی آقای فیتزپاتریک از رهایی خود ابراز خوشحالی کرده اند.

ویدئوهای جشن طلاق اخیراً در شبکه اجتماعی تیک تاک محبوبیت یافته اند و برخی کاربران به این نکته اشاره کرده اند که ویدئوهای مشابهی از دیگر تیک تاکرهای نوجوان دیده اند.

کایلا توضیح دیگری درباره ی ویدئوی پربازدید پدرش نداده اما پیش تر در پست دیگری درباره ی پدرش گفته بود که او هم پدر و هم مادر او است.

رقص شادی یک مرد پس از طلاق پربازدید شد

پ
کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید