اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز گوشی سامسونگ Galaxy M34 5G با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

ویژگی‌های جذاب گوشی جدید سامسونگ Galaxy M34 5G

به گزارش سلام نو به نقل از ایمنا، شرکت سامسونگ به تازگی یک گوشی هوشمند میان‌رده به نام Galaxy M34 5۳۴ ۵G را وارد بازار هند کرده است. این محصول نسبت به نسل پیشین خود، Galaxy M33 5۳۳ ۵G، پیشرفت‌هایی داشته است. گوشی سامسونگ Galaxy M34 5۳۴ ۵G دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است که با استفاده از پوشش Coring Gorilla Glass 5۵ محافظت می‌شود.

گوشی سامسونگ Galaxy M34 5۳۴ ۵G به تراشه Exynos 1280۱۲۸۰ SoC مجهز شده است، این تراشه در گوشی Galaxy M33 5۳۳ ۵G نیز به کار رفته شده است. گوشی جدید شرکت سامسونگ در دو نسخه عرضه می‌شود؛ نسخه اول با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود.

گوشی سامسونگ Galaxy M34 5۳۴ ۵G با استفاده از رابط کاربری OneUI مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‏‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد. یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی یادشده تعبیه شده است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق یا ماکرو دو مگاپیکسلی می‌‎شود. یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی نیز برای برقراری تماس ویدئویی و ثبت تصاویر سلفی روی نمایشگر آن قرار گرفته شده است.

گوشی سامسونگ Galaxy M34 5۳۴ ۵G با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۱۷.۸۱ دلار عرضه می‌شود. در حالی که نسخه دیگر آن با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۲۲۹.۹۱ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این محصول در رنگ‌های نقره‌ای، آبی تیره و آبی روشن عرضه می‎‌شود. افراد می‌توانند این محصول را از وب‌سایت شرکت سامسونگ یا آمازون خریداری کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید