کوین یامگا ستاره فرانسوی باشگاه استقلال که یک فصل دیگر با باشگاه استقلال قرار دارد با ارسال نوتیس آخرین هشدار را به فسخ با این باشگاه صادر کرد.

خبر بد شبانه برای هواداران؛ جدایی کوین یامگا از باشگاه استقلال؟

به گزارش سلام نو، کوین یامگا که فصل گذشته قراردادش را به مدت ۲ فصل با آبی‌ها تمدید کرد و همین مسئله باعث شد تا استقلالی‌ها در بازار تابستانه دغدغه تمدید قرارداد یامگا را نداشته باشند، از فصل گذشته ۶۰ هزار دلار از مطالبات خود را دریافت نکرده است. نکته مهم اینکه طبق قرارداد به امضا رسیده میان یامگا و استقلالی‌ها، باشگاه تهرانی موظف است که تا پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم به عنوان پیش‌پرداخت فصل جدید ۱۰۰ هزار دلار را به کوین یامگا پرداخت کند که این اتفاق رخ نداده است.

ستاره فرانسوی استقلال با توجه به عدم دریافت مطالبات خود، به باشگاه نوتیس (اخطار) داده و گفته می‌شود که استقلالی‌ها تا ۲۸ تیرماه مهلت دارند تا مطالبات ۱۶۰ هزار دلاری کوین یامگا که معادل آن حدود ۸ میلیارد تومان می‌شود را پرداخت کنند. قرار است تا پایان امروز، مدیرعامل جدید استقلال معرفی شود که به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری مدیرعامل جدید آبی‌ها می‌تواند پرداخت مطالبات کوین یامگا باشد، چرا که در صورت عدم پرداخت مطالبات یامگا، ستاره فرانسوی امکان فسخ قراردادش را از ۲۹ تیرماه خواهد داشت!

جواد نکونام برای استفاده از کوین یامگا در ترکیب تیمش برنامه‌ریزی مفصلی انجام داده و همین مسئله باعث شده تا اخطار یامگا به باشگاه باعث دل‌نگرانی سرمربی استقلال شود. یامگا در دو فصل گذشته، هم در دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی و هم در دوره سرمربیگری ریکاردو سا پینتو، بیشتر از آنکه در پست وینگر راست به میدان برود، مدافع راست استقلال بوده است اما گفته می‌شود که جواد نکونام طرز فکر متفاوتی درباره یامگا دارد و نمی‌خواهد او را در پست دفاع راست به میدان بفرستد.

نکونام با توجه به قدرت بدنی و البته سرعت کوین یامگا در نظر دارد تا او را در فاز تهاجمی به میدان بفرستد و گفته می‌شود که در این زمینه، سرمربی استقلال در تلاش است تا از زوج صالح حردانی و کوین یامگا به صورت همزمان در سمت راست ترکیب تیمش استفاده کند؛ حردانی در نقش دفاع راست و یامگا در پست وینگر راست. البته که در صورت حفظ مهدی قایدی و محمد محبی و با توجه به جذب مهرداد محمدی، احتمال تغییر برنامه‌های نکونام وجود دارد اما فعلاً خبری از دائمی‌شدن قرارداد قایدی و محبی نیست و همین مسئله باعث شده تا سرمربی استقلال به فکر انجام تغییرات چشمگیر در ترکیب تیمش باشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید