رئیس پلیس کلانشهر اهواز گفت: ۳ سارق حرفه ای باشلیک پلیس این شهرستان دستگیر شدند

لحظه هولناک شلیک پلیس به ۳ دزد در اهواز / سارقین غرق خون شدند + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز در گفتگو باخبرنگار حوزه انتظامی رکنا اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق، سرقت مغازه و منزل در سطح شهرستان اهواز طی هفته‌های اخیر، پیگیری موضوع وشناسایی و دستگیری سارق یا سارقین احتمالی به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

رئیس پلیس کلانشهر اهواز تصریح کرد: ماموران گشت کلانتری ۲۳ فاز ۲ این شهرستان در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، بودند که ۳ نفر سرنشین خودروی ۴۰۵ نقره ای رنگ را در حال بریدن کابل‌های برق مشاهده کردند که متهمین به محض مشاهده مأموران سوار بر خودرویشان اقدام به فرار کردند.

تیراندازی به سارقان

تیراندازی به سارقان

این مقام انتظامی اذعان داشت: پس از تعیقب گریز تقریبا ۷ کیلومتری درنهایت مأمورین باقانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودرو  ومتوقف کردن خودرو ودستگیری متهمین نمودند.

متهمین که از سارقین تحت تعقیب وسابقه دار میباشند در بازجویی های فنی به چندین فقره انواع سرقت اعتراف نمودند و سپس برای سیر درمان به دلیل اصابت گلوله در حین تعقیب گریز باپلیس به بیمارستان انتقال یافتند.

سرهنگ زلقی با تاکید بر توجه و رعایت هشدارها و توصیه‌های انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت توسط مردم از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تیراندازی به سارقان

تیراندازی به سارقان

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید