یحیی گل محمدی با حمایت از کریم باقری توپ را به زمین مدیرعامل باشگاه انداخت.

حمایت گل‌محمدی از کریم باقری با ۴ روز تاخیر

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، کریم باقری تأکید کرده بود که ممنوع‌الکار نیست و مشکلی ندارد اما به هر حال او را از پرسپولیس کنار گذاشتند و این ماجرا سروصدا کرد. در همین راستا یحیی گل‌محمدی با انتشار یک پست به حمایت از باقری پرداخت (آن هم با ۴ روز تأخیر) تا به همه بگوید مشکلی با ماندن آقاکریم نداشته است. یحیی البته قبلاً هم گفته بود همه دستیارانم را می‌خواهم اما به هر حال با تأخیر از باقری حمایت کرد تا به این شکل توپ را به زمین رضا درویش بیندازد.

درویش گفته بود روی نیمکت پرسپولیس، سیدجلال حسینی جانشین کریم باقری می‌شود. البته سیدجلال هم بازیکن بزرگ و پرافتخاری بوده و بین پرسپولیسی‌ها چهره‌ای موجه است اما به هر حال ماجرای کریم باقری همچنان ادامه دارد. خیلی‌ها می‌گویند شاید او به کادر فنی تیم ملی اضافه شود اما باید دید امیر قلعه‌نویی چنین تصمیمی دارد یا نه؟

نکته مهم در مورد کریم باقری این است که دوست ندارد سرمربی شود و به عنوان دستیار هم برای خودش خوب نیست در هر تیمی کار کند. او یا باید به تیم ملی برود و یا منتظر بماند تا روزی به پرسپولیس برگردد چون خیلی بعید است به تیم‌های دیگر (مثلاً تراکتور که سابقه بازی دارد) بپیوندد. اکثر تیم‌ها کادر فنی خود را تعیین کرده‌اند و قاعدتاً باقری در دسته اول هم که مربیگری نمی‌کند. ختم کلام اینکه یحیی گل‌محمدی با زرنگی خاصی در این ماجرا هم به‌نوعی برنده شد آن هم با یک پست حمایتی از همکار سابقش که دیگر در کنار او نیست.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید