نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: برای ۲۵۰ دفتر درخواست پلمب صادر شده و تاکنون ۱۰۰ دفتر پلمب شده‌اند.

قلع‌وقمع دفاتر دلالی مسکن در استان البرز!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مجتبی عبداللهی در حاشیه شورای عالی مسکن که روز شنبه ۱۷ تیر ماه به ریاست رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر ضرورت تشدید نظارت بر دفاتر مشاور املاک و روند معاملات استان تاکید کرد و افزود: اکنون بیش از ۱۵۰۰ بازرسی صورت گرفته و برای ۲۵۰ دفتر درخواست پلمب صادر شده و تاکنون ۱۰۰ دفتر پلمب شده‌اند.

وی ادامه داد: بر این اساس استان البرز در رتبه دون نظارت و بازرسی قرار داد که با توجه به تعداد دفاتر و شرایط ویژه استان، باید این نظارت ها افزایش یابد.

عبداللهی گفت: در کنار این امر با اهتمام جدی در تولید مسکن و تعیین بسته های تشویقی برای انبوه سازان به خصوص در جهت نوسازی بافت های فرسوده، درصدد هستیم مسیر خانه‌دار شدن مردم را تسهیل کنیم.

وی افزود: در این راستا به تعامل ویژه شهرداری ها جهت اختصاص بسته‌های تشویقی همچون پروانه رایگان و تراکم ساخت برای انبوه سازان و پشتیبانی نظام مهندسی نیاز است.

استاندار البرز گفت: جانمایی و تخصیص اراضی مناسب از سوی راه و شهرسازی برای اجرای نهضت ملی مسکن، حمایت از ساخت مسکن روستایی، کارگری و جدیت در رفع موانع تعاونی های مسکن و راه اندازی تعاونی های جدید نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برنامه ریزی و راهکارهای لازم اتخاذ شده ولی به یک عزم ویژه برای تحقق اهداف نیاز داریم تا در تمامی ابعاد مسیر خانه‌دار شدن اقشار مختلف مردم و خاصه افراد کم درآمد توفیق یابیم.

عبداللهی با اشاره به ماموریت‌ها و مسئولیت‌هایی که رئیس جمهور برای استانداران و مدیران حوزه تامین مسکن، تعیین کردند، گفت: دغدغه مندی و پیگیری‌های رئیس جمهور از اهمیت موضوع مسکن و مطالبات مردمی حکایت دارد و باید با تمام توان در جهت نیل به اهداف حرکت کنیم.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۱۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    1 0
    بروید فلکه پونک ببینید دلالان مسکن چکار میکنند
  • علی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    1 0
    لطفا به کمالشهر هم رسیدگی کنید ۷۰درصد املاک های کمالشهر مجوزفعالیت ندارند میدان شهرداری کمالشهر لطفا رسیدگی کنید
  • دیناز جان IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    1 0
    لطفا تهران پاسگاه نعمت هم رسیده گی کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید